לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפלצת קטנה וחמודה .. D=


הבלוג על המפלצת הקטנה שחייה חיי ענק מלאים בהפתעות, סיפורים, ריבים וגם כיופים :)

Avatarכינוי:  עוגיפלצת D;

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2009

חבר :)


שיחקתי אותה :)

 

חחח עם קצת עזרה מהחברות ( רותםם ומאי המלכוות D: )

השגתי אותו ! ושלא תחשבו שהייתי מעפנה והצעתי לו...   3:

בואנה סחתיין, לא ? P;

השבוע אחרי העבודה אני הולכת אליו ( אני עובדת שבועיים ומרוויחה 250 ש"ח)

האא איזה ענק =] הוא התחיל להגיד לי שאני נווורא יפה ~

ברכות יתקבלו בברכה :)

נכתב על ידי עוגיפלצת D; , 25/7/2009 15:12  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיי :)


אוקיי אז ככה....D:

אני דניאל, ילדה בת 13 מהמרכז.

את כל הפתיחה ראיתם בפוסט הקודם, והיום אני רוצה כבר להתחיל לשפוך..:)

אנשים עיקריים בחייי, שעליהם יסופר הסיפור בעיקרון ... :

 

- אני, דניאל, ילדה חמודה וטיפה חופרת, קצת רזה, בלונדינית עם עיינים חומות.

- רותמיי, חברה הכי טובה :), קצת רזה, שטנית עם עייניים חומות.

- בר (שם אמיתי חסוי), בעדי או נגדי ?, שמנה, שחורה עם עיינים חומות.

- יובל (שם אמיתי חסוי), האכזרית בסיפור, רזה מאוד, שחורה עם עיינים ירוקות.

- ג'ני (שם אמיתי חסוי), המפונקת בסיפור, קצת שמנה, בלונדינית עם עיינים כחולות.

- ליאת (שם אמיתי חסוי), שפוטתה של יובל, קצת שמנה, שטנית עם עיינים חומות.

- מיכל (שם אמיתי חסוי), שפוטתה של יובל, רזה מאוד, חומה עם עיינים חומות.

- תומר (שם אמיתי חסוי), חבר של שיר, חתיך, חום עם עיינים דבש.

- נדב ( שם אמיתי חסוי), פסדר כזה, שחור עם עיינים חומות.

- רועי (שם אמיתי חסוי), פסדר כזה, שחור עם עיינים חומות כהות.

- יואב (שם אמיתי חסוי), חתיך, שחור עם עיינים חומות כהות.

- עומר (שם אמיתי חסוי), חתיך, שחור עם עיינים חומות.

-איתמר (שם אמיתי חסוי), פסדר כזה, בלונדיני עם עיינים כחולות.

 

 

נכתב על ידי עוגיפלצת D; , 13/7/2009 14:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום אנשים :)


פתיחת הבלוג D;

שלומלום :)

אני דניאל ואני החלטתי לפתוח בלוג כי אני חושבת שאני חייה בטלנובלה..

אבל הפעם רציני, כי תאמינו לי, אני לא עוד אחת עם בלוג אישי..

אני חייה חים מוזרים מאוד ואני פשוט כבר מגיע למצבים שאני פשוט לא יודעת מה לעשות....

 

ולכן, פתחתי את הבלוג הזה, כי אני מאמינה בכם :)

ותאמינו או לא, פעם שאלתי בבלוג אחד שהיה לי שאלה את הקוראים, ופשוט הרגשתי נהדר !

 

זה היה נהדר שכשהקשבתם לי ועזרתם לי - הכל נפתר

*העיצוב הנוחכי אני עיצבתי, אל תתיחסו לכיעור - זה זמני *

 

סבבה אנשים, ביינתים אינלי חתימה, אז תתצרכו להסתפק רק בשם, אני יודעת, החיים קשים P=

 

דנדנ. 3>

 

עריכה ~:

ישש חתימהה :)

מהממת לאא ?



נכתב על ידי עוגיפלצת D; , 5/7/2009 11:20  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





358

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיפלצת D; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיפלצת D; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)