לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאק אני מגניבה


סיפורים מדליקים שמוציאים אותי מגניבה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

פאק. כולם חוגגים את אביב העמים ורק אני בדד


פאק. בדד אלך כמו השמש אין דודה. מה הקשר בין שמש לדודה. לתאבוני אנשים כותבים שירים בלי רמה

 

נטלי מה זה שרמוטה. עוד לא גמרה לנקות תשערות מהביצים של הרוח המכוער וכבר היא מצאה למי להפליק בנקניק. הוא רוסי חתיך שאתן מקליקות רק מלראות אותו והוא גם כן עובד בחברת החשמל. בינתיים הוא רק נותן לאנשים שבאים מספר מהמכונה, אבל נטלי כבר באילוז' לגביו. נראה לה שיש רצינות ביניהם ושהוא יעניק לה עונג אורנאלי גם בזיקנתה ואפילו בגיל 30. סתומה לאללה.

 

סמי כרגיל מפליק ומופלק ואפילו משה קצב עליו השלום מקבל נקניקים ברמה בישבן. רק אני מקליקה על השעועית ומדמיינת דברים דוחים . פאק

 

 

 

 

 

נכתב על ידי שביביה המגניבה , 24/1/2011 01:16  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יבגני ב-28/2/2012 23:43
 



פאק. עוד בלאגנים לאוסף ועוד פעם נטלי מפגינה יכולות ברמה גבוהה


פאק. התקשרתי לנטלי הדפוקה על הבוקר בסקייפס, כי זה מה שאני תמיד עושה, למה שזה לא עולה לי כסף, זה למה. אפשר אפילו להשאיר את זה דלוק כשלא נמצאים בבית ולא מקבלים חיוב. מעניין מי נדפק מזה, מעניין מי משלם לי את הסקייפס. איזה קטעים. גם נטלי לא משלמת על הסקייפס. מעניין את מי היא דופקת. מה שבטוח שהיא לא דופקת את הרו"ח המכוער, בגלל שנמאס לה ממנו. היא רוצה כבר להעיף אותו, אבל היא לא יודעת איך להגיד לו את זה בלי שהוא יתבאס רצח.

אז התקשרתי לנטלי בסקייפס מה שנקרא. אני לא אתעלל בבינה המהממת שלכם, מה שנקרא, ולא אתאר את השיחה. נטלי מה זה סתומה, היא אפילו לא יודעת מי זה משה קצב עליו השלום ושעומדים לפנצ'ר אותו בכלא. מבירור שארחתי גם הסתברבר שהיא עדיין לא התגרשה.

"פאק. תתעלמני כבר. פאק" אמרתי לה וחייגתי בסקייפס חינם-חינם לסמי שגם הוא עדיין לא קיבל חשבון מחברת סקייפס. סמי בכלל לא מבין למה משה קצח עליו השלום מתלונן ששמים אותו בכלא. לדעתו זו ההזדמנות האחרונה שלו לקבל ולהעניק סקס למישהו חי על האדמות. להומת זאת, סמי סברבור שהמצב של נטלי קשה מאוד. עליה הוא מאוד מרחם וטוען שהיא חייבת להתגרש או להתעלמן בהול, כי היא כבר מתחילה להזכיר לו בפנים את בילהה קצב. התקשרתי להודיע לנטלי, שסמי אומר שהיא דומה לבילהה קצב, אבל היא לא ידעה מי זותי. היא בדיוק התאמנה מול המראה באיך להגיד לבעלה שהיא מעיפה אותו ועדיין להראות טוב בעיניו. לנטלי מאוד חשוב הרושם האחרון, מה שנקרא. אז בזמן שאנחנו ממציאות משפטים, הרו"ח מגיע ומתחיל לעשות לנטלי שיחת יחסינו אומנם, מה שנקרא. נטלי הדבילית שכחה לכבות את הסקייפס אז ברור שאני שמעתי את כל השיחה.

פאק, אתם לא מאמינים! הרו"ח המכוער הודיע לנטלי שהוא החליט להעיף אותה, בגלל שאין להם נושאים משותפים לשיחה סטייל. אז אני לוחשת לה בסקייפס כאילו, יה דפוקה הוא בוגד בך, יה סתומה,תסחטי מזונזנות, לטמה. ואז הוא כאילו התחיל לנחם את נטלי והיא בכתה או שיחקה אותה שהיא בוכה וכל הזמן אני רואה את המפגרת הזאת מציצה במראה כאילו כדי לבדוק שהיא עדיין נראית טוב. בסוף הרו"ח המכוער הלך סוף סוף ונטלי עדיין שכחה שאני בסקייפס ושמה לעצמה שיר והתחילה לרקוד בלט מול המראה. היה אפשר לראות שהיא בטוחה שהיא בעצמה איזה פאקנשיט ברברברברור או ציפור סתומה אחרת.

התקשרתי לסמי בחינם דרך דיל שיש לי שאני לא משלמת על שיחות לסמי ונטלי והודעתי שנטלי התעלמנה. צריך לארגן בהול צרחות נגד הרו"ח המכוער, כדי שהוא יפצה את נטלי כספית על זה שהוא העיף אותה, וגם לא הקפיד לעשות מפסעות, אז ככה שנטלי תצטרך לנקות מהבית את השיערות מהביצים שלו, לכל החיים לדעתי. סמי אמר שהוא ממש מסכים איתי. לדעתו נטלי גם התטפשה עוד יותר בגללו לעומת מקודם וגם זה נזיקין והכי הוא מעוצבן על כל הסקס שנטלי יכלה לקבל ולהעניק לעולם, שהלך לאיבוד בגלל הרו"ח המכוער. סמי מה זה התעצבן. הוא אפילו רצה גם לשים את הרו"ח בכלא, אבל אז הוא נזכר בכל החתיכים בכלא ולא רצה לפרגן לרו"ח שהם יגזגזו אותו.
נכתב על ידי שביביה המגניבה , 1/1/2011 07:00  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של idiom ב-25/1/2011 22:30
 





Avatarכינוי:  שביביה המגניבה

מין: נקבה

תמונה




4,186

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשביביה המגניבה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שביביה המגניבה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)