לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

זמן || החוק.


הרבה זמן לא כתבתי בבלוג. הרבה מאוד זמן.

והאמת, שלא ממש הרגשתי צורך, החיים שלי השתפרו בהרבה מאז הפעם האחרונה שכתבתי.

וזה לא היה בגלל שביקשתי הרבה, או האמנתי שיהיה טוב, כמו שרוב האנשים עושים,

באמת גרמתי לחיים שלי להיות יותר טובים.

 

ברור שיש כמה דברים רעים, אין סיכוי בעולם שחיים של מישהו יהיו מושלמים,

אבל עדיין, הרבה יותר טוב לי ממקודם. אני בנאדם הרבה יותר חברותי, לפני שהחלטתי להיות כזאת, הייתי רעה. ממש רעה.

לא לחברים שלי או למשפחה חס וחלילה. לאנשים שרק הייתי פוגשת. הייתי נהיית צינית ועוקצנית, וזאת לא באמת אני,

זה היה כדי לעשות רושם, להראות ש' וואלה אני לא צריכה שתאהב אותי ותרצה להיות ידיד שלי '.

לא נראה לי שזה הרושם שכדאי שישאר אצל אנשים.

עכשיו אם אני פוגשת בן אדם חדש, אני מחייכת קודם כל,

( אם כמה שזה נדוש, חיוך באמת יכול לעשות הרבה ) ואני פשוט, אני לא רוצה להגיד " נחמדה יותר "

אני פשוט יותר... אני. וזה פשוט כיף להיות ככה.

 

מכירים את זה שתמיד בכל שנה חדשה אתם אומרים " השנה אני לומד "?

ואז אתם באמת מתחילים להשקיע קצת ואז מתחילים להדרדר,

אבל אתם אומרים לעצמכם ' זה בקטנה ', וזה לא? זהו שהשנה,

אחרי שבשנתיים האחרונות עשיתי למורים ולהורים שלי את המוות,

אמרתי שהשנה אני לומדת, השנה אני תלמידה. ואני גאה להגיד שעברתי את היום הורים ועוד מעט תעודות,

 ומימשתי את ההחלטה הזאת.

ילדה, ששנה שעברה ולפני שנתיים הגיע ליום הורים עם יותר מ120 חיסורים לא מאושרים,

מליון איחורים, 20 רישומים על חוסר תלבושת, 35 הפרעות, וממוצע ציונים ששואף ל0,

הגיעה השנה עם 3 חיסורים לא מאושרים [ היי בכל זאת, אני בנאדם ] , 0 איחורים, 0 תלבושת, 0 הפרעות,

וגולת הכותרת... ממוצע ציונים של 94 ובנוסף תעודת הצטיינות.

פעם ראשונה מתחילת החטיבה/תיכון, שביום הורים ישבתי בלי היועצת, הרכזת והמנהלת,

פעם ראשונה שאמא שלי חייכה ביום הורים,

פעם ראשונה שלא רבתי עם אמא בדרך הביתה.

וזה מרגיש כלכך טוב.

זה מרגיש כלכך טוב לדעת שהבטחת הבטחה לאנשים שיקרים לך, ואפילו לעצמך, ולקיים אותה,

לדעת שההורים שלך באמת גאים בך, והכי חשוב, שאתה גאה בעצמך.

 

טוב לי. באמת.


אני רוצה רק להגיד מילה על האיסור של השתייה.

שמעתי שהעלו את חוק השתייה מגיל 18 לגיל 21, ואני רוצה להגיד כמה דברים קטנים 

למטומטמים שקוראים לעצמם " הממשלה שלנו " .

למה נראה למישהו שאם העלתם את החוק קצת יותר גבוה, זה באמת ישנה?

אם מצאו דרך לקנות שתייה שהחוק היה 18, למה שלא ימצאו שהחוק הוא 21? מה זה באמת משנה?

 

דבר אחד אחרון ותישארו עם זה,

איך הם מרגישים בנוח, לתת לבנאדם צעיר נשק ביד ולשלוח אותו להרוג בגיל 18,

אבל לא לתת לו לשתות?

 

 

.Glory

 

 

 

נכתב על ידי , 5/1/2010 19:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





624
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Glory אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Glory ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)