לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה הוא בשבילכם , ותוכלו להזמין עיצובים ולהשתמש בעזרים שאני מכינה לכם . P =

Avatarכינוי:  מנהלת DIMP

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פוסט מס' 4 . (:


היי ..

קודם כל , מצטערת על העיכוב . לא היה עדכון בערך שבועיים , ואני מצטערת .

ודבר שני , התאכזבתי מאוד מכמות התגובות בפוסט הקודם .

באמת . אני חושבת שזה הפוסט הכי מושקע שהכנתי . ואני אחת , תעריכו את כל הזמן שאני יושבת על המחשב ותגיבו בבקשה , כי זה לא פייר בכלל .

מקווה שבפוסט הזה יהיו הרבה יותר תגובות ואני מקווה שלא תאכזבו אותי הפעם ..

 

 

 

פינת הפרסים :

 

אז .. במבצע הראשון מהפוסט הקודם , הזוכים הם :

2 , 3 , 7 !

 

ובמבצע השני , הזוכים הם :

2 , 4 , 7 !

 

ברכות לזוכים . >< "

 

הנה הפרסים לשני המבצעים , שכל אחד ייחפש מה שלו -

 

  

 

  

 

מקווה שתאהבו , תגיבו בקשה . (;

 

 

ועכשיו , לפינת העזרים הענקייית P:

 

אז מה מחכה לנו בפוסט היום ?

 

- באנרים ריקים - מיקס - אפשר לבקש השלמות

- כפתורים

- עיצוב להשלמה

- חבילת טקסטורות ניירות ישנים להורדה

- חתימה להשלמה

- פונטים באנגלית

- פאטרנים

- משחקים

- תחרות העיצובים

- הודעה למנויים

מאחורי ה ..

- מבצעעע . (=

 

 

מיקס באנרים לשימוש אישי !

* ניתן לבקש השלמות לבאנרים - רשימות + לכתוב משהו על הבאנר + חתימות וכל השאר .. *

אני הכנתי את כולם , שימוש אישי בלבד + קרדיט - קישור ישיר לבלוג שלי ! לא לכתוב רק את מס' הבלוג !

 

 

 

 

והנה אותו אחד אבל בלי כתוביות -

 

 

 

מיקס כפתורים :

אני הכנתי כל כפתור וכפתור שאתם תראו פה , אז שימוש אישי לכולם !

 

דמויות מצוירות - נדיר ! אין להעתיק אותם !

התמונות גם ממש נדירות , שימוש אישי בלבד !

 

[52]

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

עיצוב להשלמה

אני אישית , חושבת שהפעם יצא לי מדהים . OO

תחשבו משבאלכם . P:

- תבקשו השלמות D: -

 

יש שני סוגים .

אחד עם לבן מאחורי הטקסט , ואחד בלי . כשאתם מבקשים השלמות , תגידו איזה באנר אתם רוצים .

 

1 .

2 .

נו , אז איך יצא ?

מוזמנים להגיב בתגובות את דעתכם עליו , גם אם אתם לא רוצים השלמה . (:

 

 

חבילת טקסטורות דפים ישנים להורדה

מה שיש בשלט , זה לא כל מה שבחבילה .

אין להעתיק את השלט והקישור , עבדתי עליהם הרבה !

 

מקווה שאהבתם . (:

 

 

3 חתימות להשלמה

 

יש כאן חתימה להשלמה , אני מקווה שתאהבו אותה . (:

* על רקע שקוף *

 

 

פונטים באגלית להורדה

אני הכנתי את השלטים + את הקישורים , אז חסר לכם להעתיק ממני !

 

     

 

מקווה שאהבתם אותם . (;

 

 

פאטרנים

 

את הפאטרנים שיש בחבילה השלישית אני הכנתי !

בשתי החבילות האחרות , הפאטרנים שיש בהן , נמצאים אצלי בפוטו ואני העלאתי הכל !

אני הכנתי את כל השלטים והקישורים ומאוד השקעתי , אז אין להעתיק !

 

חבילת פאטרנים בסיסית , חובה שיהיה לכל מעצב . (:

* לא חובה , אבל רצוי מאוד . (= *

 

הפאטרנים שאני הכנתי -

 

 

 

 

משחקים (:

 

עיוותים :

 

1 .

מי בעיוות ? -

הפותר -

 

 

2 .

 

מי בעיוות ? - מיילי סיירוס

הפותר - 477963

 

 

3 .

מי בעיוות ? -

הפותר -

 

 

4 .

מי בעיוות ? - הילארי דאף

הפותר - 482810

 

 

5 .

מי בעיוות ? -

הפותר -

 

כל העיוותים יצאו מאוד קלים לדעתי ..

 

* אין להעתיק אותם ! *

 

 

 

תחרות העיצובים - מהפוסט הקודם

 

טוב אז.. החלטתי לפתוח תחרות עיצובים .

נכון , לא בטוח שיירשמו עכשיו הרבה כי יש הרבה מאוד תחרויות כאלה והבלוג שלי הוא לא יוצא דופן או משהו כזה , אז נראה אם זה יצליח ואם יהיו רשומים.

אם יהיו יותר מ-10 רשומים , אני אעלה את השלב הראשון ואמשיך בתחרות .

מי שרוצה להרשם , חייב לעצב בתוכנת עיצוב מסויימת כמו פוטושופ או פיינט שופ , וצריך לשלוח את זה לתגובות -

 

שם :

מס' בלוג :

מעצב ב:

 

וזהו . (:

מקווה שתרשמו , ממש באלי לנהל תחרות עיצובים .

 

רשומים :

 

1. מריאנה

בלוג מס' - 649615

מעצבת ב - פוטושופ

 

2. עדן

בלוג מס' - 646439 מעצבת ב - פוטושופ

3. Stronger

בלוג מס' - 646066

מעצבים ב - פוטושופ

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

ויותר , למי שרוצה להצטרף . (:

 

 

הודעה לכל מנויי DIMP (:

 

היי . (:

אני לא שמתי בפוסט הזה כלום בשבילכם , בגלל שאני לא יודעת מה אתם רוצים .

תגידו לי מה אתם צריכים שאני אשים בפוסט , ואני אשים דברים רק בשבילכם !

 

תיבת הבקשות של המנויים - התיבה הזו תהיה בכל פוסט ! (=

 

 

* הבקשות של המנויים החמדמדים . (: *

 

 

 

 

מאחורי ה ..

מאחורי כל פיקסל של פו הדב , מסתתרת מתנה .

זה יכול להיות חתימה , כפתור לינקוק , עיצוב שלם לבלוג , או אפילו רק מפריד .

תגידו בתגובות איזה מס' אתם בוחרים , ותזכו במשהו !

 

 

1 .   2 .   3 .

 

4 .  5 .  6 .  7 .

 

8 .

 

 

 

מבצע -

 

1 .   - 637944

2 .   - 646439

3 .   - 637111

4 .  - 646257

5 .

 

 

 

מקווה שאהבתם את הפוסט , אתם לא יודעים כמה השקעתי !

 

3333 > נועה . (:

 

 

העיצוב למאי - מקווה שתאהבי , השקעתי מלא , כמו כל העיצובים האחרים . (:

 

הלוגו -

רשימות -

 

 

חתימה -

 

אשמח מאוד אם תגיבי את דעתך על העיצוב . (:

התאמת צבעים -

ברקע של הכותרת - צבע f92377

ברקע של הרשימות - f92377

בפוסט - ffffff - לבן

 

לא לשכוח ללנקק ברשימות ובפוסט הכי מעודכן את הבלוג שלי !

לכתוב - העיצוב הוכן ע"י בלוג - ואז הקישור לבלוג שלי . (:

 

33 > נועה . (=

 

 

נכתב על ידי מנהלת DIMP , 6/8/2009 14:41  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שניצל נגוס ב-17/3/2011 19:39
 





3,953

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלת DIMP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלת DIMP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)