לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להמשיך_עם_הזרם



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 197274414 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010


сновым годом!

שהיה לכולם חג שמח ושנה טובה ^^

אוקי אז ככה ..

כמה עברתי השנה אין דברים כאלו ניראה לי עשיתי את כול מה שרציתי : )

היה לי את השנה הכי טובה בעולם הכרתי מממש הרבה אנשיים מממש אבל

חידשתי קשרייםעם דיאנה ומאשקה *-*

 הכרתי את ירו ואת שלקה P:

והבנות האלו  הם הדבר הכי חשוב והכי טוב שקרה לי

עברתי בצפר עוד מעט גם עיר ואז זה היה מושלם

התחלתי לעבוד השנה

וקיצוור עשתי הרבה דברים השנה !!!

 

אמממ נובי גוד היה כול כיך כייףXD

 אני מקווה שכמו שהיה לי כיף בנובי גוד ככה תעבור לי גם השנה טפו טפו טפו

  זאו כמה תמונות מנובי גוד D:

 

אני וירו ^^

  

 

 אני ירו וקסיושקה : )

 אני יאנה וקסיושקה P:

אני אירקה וירו :-*

   יש עוד מלא תמונות אבל אין לי כוח לעלות אותם

   ביייביי


http://www.youtube.com/watch?v=lzoRgEu86rI
Послушай, ты был прав
Послушай - мне не больно
И сердце без тебя стучит спокойно
Послушай, я ушла
Послушай то, что было
И скажет тишина, что я любила

Ты сердце моё прости за любовь, остыло
Послушай меня, я просто любила

Ты сердце моё прости за любовь, остыло
Послушай меня, я просто любила

Всё время без меня
Всё время то, что лечит
И на прощанье взгляд тебе на плечи
Оставлю для тепла
Оставлю след над крышей
Сегодня я ушла, а ты не слышал

Ты сердце моё прости за любовь, остыло
Послушай меня, я просто любила

Ты сердце моё прости за любовь, остыло
Послушай меня, я просто любила
נכתב על ידי , 4/1/2010 15:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,062

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmihal_lvein אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mihal_lvein ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)