לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

פוסט 4#


פוסט 4#

שאלום,

כאן דניאל, שוב לבד :(

אור עדיין לא חזרה...אבל היא לפחות הכינה תעיצוב *-*

טוב הכנתי לכם פוסט עם כפתורים,אקשן למנויים ועיצובים.

מקווה שתאהבו,

דניאל.

ויש לי מבצע קטן:

חמשת המנויים הבאים שיירשמו לבלוג ילונקקו בפוסט הבא

בשלט בגודל 400#300.

 

ים [28]

 

 

כלבים[37]

 

שועלים [19]

 

כלי רכב [16]

 

 

ניו יורק (טיפני פולארד) [17]

  

 

 

באנרים

ליחצו להגדלה

 

 

 

אקשנים למנויים

  

זהו, נגמר הפוסט להפעם

אשמח לתגובות השקעתי הרבה (:

 

-עריכה (של אור, מוחעחעחע)-

קמרון דיאז

הכפתורים ששכחתי לשלוח לדניאל וביקשו. XD

מצטערת על הכיעור. -.-"

המהמהמ, אני לא יודעת מתי אני חוזרת, ואני לא רוצה להבטיח סתם,
אז אני אדבר עם דניאל ונראה. <:

נכתב על ידי , 28/7/2009 00:52   בקטגוריות ים, כלבים, כלי רכב, שועלים, ניו יורק (טיפני פולארד), קמרון דיאז  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Koral - is back ב-26/8/2010 13:23
 



לדף הבא
דפים:  

4,066

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEscape Icons אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Escape Icons ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)