לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


עזרה ועיצובים במיוחד בשבילכם.

Avatarכינוי:  stronger H&D

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

אני מניחה שזה הזמן להגיד ביי-ביי..


מנויים יקרים, גולשים מדהימים, תודה לכם על תקופת גלישה קצרה מאוד בסטרונגר.

אין לנו זמן יותר, אנחנו לא מצליחים יותר לעשות כל כך הרבה דברים.

 אני (דנה) מנהלת 2 פורומים בטיפו+מנהלת בIcons way, ואין לי זמן בכלל, וגם טל, הוא עולה לי"ב,

אין לו זמן בשביל הבלוג. אז מצטערים, ותודה לכולם!

תודה לכל 20 ומשהו המנויים שלנו שאוהבים ונותנים תגובות מחממות, ולכל בעלי הבלוג שהגיבו והזמינו,

תודה רבה ♥

סטרונגר נסגר, אולי לא לתמיד.

בכל אופן אם יש צוות שרוצה להחליף אותנו ולקחת אחריות על הבלוג שיוסיף אותי למסן

 [email protected]

נכתב על ידי stronger H&D , 28/8/2009 14:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של • קלאסיק - כפתורים חתימות ובלינקים || קארין • ב-13/9/2009 20:18
 



לדף הבא
דפים:  

5,054
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstronger H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stronger H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)