לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

These words are my heart and soul


I shut the world outside until the lights come on

Avatarכינוי: 

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2019

אני לא זר


עצוב שהמקום שבו תמיד יכולתי להביע רגשות מרגיש לי לא בטוח כבר שנתיים.

שנתיים שהמילים לא הולכות לשום מקום, נשארות בי, מטפטפות לכל מקום.

עצוב לי שכל כך הרבה עזבו. היינו קהילה. פעם בחצי שנה אני עדיין כותבת פוסט

ואז מעבירה אותו לטיוטות כי זה לא בטוח.

 

שום מקום לא בטוח.

 

החיים שלי מתחלקים לשניים. לפני שפגשתי את ירח ואחרי. הדיכאון התחיל אחרי

הניתוק ממנו ועדיין כאן, יש תקופות יותר טובות ויש יותר רעות אבל המגמה היא

בירידה.

 

התחלתי טיפול לפני חודש וחצי. בנתיים זה לא עוזר. אבל היא מקשיבה לי. אין

הרבה שבאמת מקשיבים לי, או מבינים. כמעט אפחד לא באמת מבין. ירח מבין.

ירח רחוק ובלתי מושג. ירח נכווה מהשמש. ממני. ירח לא יתקרב יותר. 

 

אני חייה את החיים שלי ומרגישה שאני משחקת דמות. נמצאת בבית שלא שלי.

ביום רביעי הייתי באיקאה ועיצבתי את החדר שינה שלנו. הוא נראה כמו של בית

מלון ומאד יפה אבל מרגיש זר. הכל מרגיש זר. מה לא זר? אני לא זר. העור שלי

הוא שלי. אני נוגעת ויודעת שזו אני. כבר חודשיים רוצה לצייר על כל הגוף אבל אני

לא יודעת לצייר יפה וזה רק יתסכל אותי. אנסה בכל זאת. 

 

מרגישה עצבות עמוקה וכבדה כל הזמן, תמיד ברקע. לפעמים יש מה שמסיח את 

הדעת אז התדירות והמשך זמן שאני מרגישה את זה במלואו משתנה בתקופות

אבל היא תמיד שם. אני שומעת מוזיקה כשאני מרגישה את כולה, ההתחלה של

השיר The night we met. מוזר, אני יודעת. עצב טהור ללא חרדה מרגישים 

לא הכי רע. חרדה זה רע.


 

LittleStrawberry

נכתב על ידי , 18/8/2019 20:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





52,364
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-LittleStrawberry- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -LittleStrawberry- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)