לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הגלריה - מצעד הצילומים הטובים באינטרנט

Avatarכינוי: 

בן: 71

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

Sascha Huttenhain


 

זה אני הוספתי את הגוון החום בכל התמונות כאן. אבל זה כלום לעומת מה שעשיתי לתמונה האחרונה. על פחות מזה היה צריך להרוג אותי.

 

סאשה הוא צלם גרמני, יליד 73 שהפך לצלם מקצועי בשנת 98 (לאחר שנתיים של התמחות אצל צלמים אחרים) בנוסף לעבודתו כצלם, הוא מרצה בקורסים לצילום.

 

 

 

 

 


כשראיתי את התמונה שמעל הקו כאן, שאלתי את עצמי (כן, נכון - כמוך בדיוק) איך התמונה תראה אם אנסה להשלים אותה. נו, אז בשביל מה אני מריץ כאן בלוג? דוקא, באופן ביזארי, אני אוהב את התוצאה. במיוחד את המבט מפלח הקרביים, מבט שמתקבל רק כאשר הסימטריה כמעט מושלמת (עשיתי שינוי זעיר באחת העיניים כדי להפחית מעט את הניכור).

 

 

תאומות סיאמיות עם מבט חודר.

נכתב על ידי , 10/10/2009 02:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-21/10/2009 09:19



4,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 40 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElisha Dvir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elisha Dvir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)