לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להעביר את החיים בכיף


Avatarכינוי:  כבר נערה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

ההבדל בין החלום למציאות


היי,המון זמן לא כתבתי אז עכשיו אני ממש מתרגשת...

טוב קודם כול מי שלא יודע אני מריה,התחלתי בחטיבה השנה בכיתת מופ"ת (כיתת מחוננים לא חננות!!) ובקיצור נערה בתחילת דרכה שמקווה מאוד שתעזרו לה.
תקראו לזה הורמונים או פשוט חשק להיות נאהבת אבל הדבר היחידי שאני מרגישה שחסר לי זה חבר,ותמיד כשאני אומרת את זה לחברות שלי הן אומרות  שאני לא צריכה לחשוב על זה כל כך זה יקרה מתישהו וחוץ מזה אני די צעירה ובלה בלה (לא שאני מפקפקת בהן אבל כשרוב הזמן אנחנו מדברות על בנים ולהם היו כבר חברים ולכמה יש עכשיו ולי עוד אף פעם אין זה לא כזה תומך כשהן אומרות משהו אחד ועושות משהו אחר....).

לכן,כשממש בתחילת השנה ידידה שלי מהשכבה אמרה לי שבן מהכיתה שלי שחשבתי שהוא די חמוד רוצה להציע לי חברות לא הייתה שמחה ממני,אך עם הזמן הוא לא עשה זאת ואכן בררתי עם הילדה והיא נשבעה שהיא לא שקרה אז חשבתי שהילד פשוט מתבייש אז אזרתי אומץ והצעתי לו אני ובסופו של דבר קיבלתי תשובה שלילית (כלומר הוא ענה לי לא).
מקרה זה גרם לי לבכות לא קצת כי אחרי שאמרו לי שהוא רוצה להציע לו אז התקרבתי אליו יותר כדי שתיהיה לו הזדמנות וממש התחלתי לחבב אותו ואלי,אולי,אולי,אולי,אולי,אולי לאהוב...אך זה גרם לי גם המון בלבול,כי הרי הוא רצה להציע לי אז למה כשאני הצעתי לו הוא אומר לי לא?! ואז עשיתי את טעות חיי וביקשתי מהילדה שתברר והיא אמרה שהוא אמר שילדים ניסו לבכריח אותו כדי שיגיד זאת וינסה מה שגרם לי עוד יותר להיות עצובה......

אבל התגברתי,וניינו חברים ממש קרובים,"הצקנו" אחד לשני דיברנו המון,העברנו פתקים,ושיחקנו מדי פעם בהפסקות בהורדות ידיים ודמקה (כן אני יודעות שזה חנני אבל הי,כיתת מופ"ת...).
בקיצור הכל סבבה אבל אז קראו ארבעה דברים שפשוט שינו הכול:
1.התיידדתי עם עוד בן מהכיתה אבל אנחנו לא מציקים אחד לשני,כן מדברים,רק פעם אחת העברנו פתקים וגם איתו שיחקתי דמקה (למרות שעזבו הדמקה לא נחשב שיחקתי כמעט נגד כל השכבה ככה גם הקארתי את כולם,דרך מוזרה אבל יעילה),אבל לא הגשתי אליו כלום זאת פשוט חיבה.
2.הילד שאמר לי לא החמיא לי על הליפ גלוס שלי.
3.שני ילדים שאלו \ אמרו אם אני מחבבת את הילד השני.
4.דיברתי אם חברות שלי והן אמרו לי שהן ראו את הילד שאמר לי לא מסתכל עליי במבט כזה אוהב ושלדעתן המחמאה על הליפ גלוס פשוט מוכיחה שהוא אוהב אותי.

ואני פשוט לא יודעת מה לעשות,אני משתגעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!בא לי כל כך לבוא לילד שאמר לי לא ופשוט לומר לו בפרצוף:
מה הקטע שלך?! אני מציעה לך חברות ואתה אומר לי לא ואחר כך אתה מחמיא לי הליפ גלוס ומסתבר שגם מביט בי?!
תחליט כבר מה אתה מרגיש כלפיי!!!! עם גם אתה אוהב אותי אז בוא נראה שנינו לאן זה יתפתח ואם לא אז תפסיק כבר לשדר רמזים ותתרחק ממני לפני שתפגע בי עוד יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!

תעזרו לי,בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!
מה לעשות?

נכתב על ידי כבר נערה , 6/11/2009 13:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר נערה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר נערה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)