לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנה בלה הבלוג לבנות 3>



Avatarכינוי: 

בת: 14

ICQ: 414046500 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

פוסט חזרה ענקי (:


פוווסט חזרה עננקי באנה בלה !!♥

 


 

החלק של ספיר-

טוב, אז .. מה יהיה בחלק שליי ? ( ;

-מה לילבוש למסיבות קיץ / לבת מצוות וכ'ו .

-את וחבר שלך הולכים למסעדה ... מה את עושה ?

-שני בנים מציעים לך חברות באותו זמן, מה את עושה ?

-לחברה שלך יש יום הולדת , מה את קונה ?

-כל הכתה שלך עושה חרם על חברה ממש טובה שלך, מה את עושה?

-מי לבשה את זה יותר טוב?

-לובשת או זורקת ?

מה את לובשת לבת מצווה של חברה ? -

טוב, אז ככה . יש לך כמה אפשרויות להשקיע בסט בגדיים מהממם לבת מצווה ..

לדוגמא -

*את יכולה ללבוש ג'ינס ארוך,בכלזאת לא מכובד כלכך לבוא עם ג'ינס קצר לבת מצווה ..ג'ינס ארוך וחולצה קצרה חולצה מקושקשת, את יכולה להשתגע ..

ונעלי אולסטאר או נייק ...

*שימי שמלה, את יכולה בכל צבע , (; 

אני מציעה לך לבוא מתחת לשמלה עם מכנס קצר או משהו, בכל זאת את קופצת שם והכל ...

מה את לובשת למסיבות קיץ ? -

קודם כל , תשכחי מלבוא עם חולצה לבנה..עדיף לך, עם ישפריצו עלייך ,הלך עלייך . חחח (;

את יכולה באמת פה לשים ג'ינס קצר, וגופייה .

את וחבר שלך הולכים למסעדה .. מה את עושה ? -

טוב אז ככה,את וחבר שלך הולכים למסעדה... 

ממ קודם כל שאתם מגיעים והמלצר בא להזמין אוכל, אל תשתגעי על האוכל.. שלא יחשוב שאת שמנה !

 אחרי שאתם אוכלים המחייר מגיע, תני לבן לשלם ותעעשי "כאילו" את מוציאה כסף, שלא יחשוב שאת מנצלת אותו או משו כזה ( ;

שני בנים מציעים לך חברות באותו זמן , מה את עושה? -

טוב, גם עם את לא כלכך מכירה תבנים  .. קחי תזמן ! 

הם יחכו לך כמה שצריך עם הם באמת אוהבים אותך, אל תתני להם לריב...

שלב ראשון שאת עושה - תבחני אותם , תפגשי עם שניהם , תבדקי מי יותר רגיש אלייך ויותר נחמד אלייך.

שלב שני- תעצבני אותם , תשגעי אותם ותראי מי יותר סבלני אלייך.

ובשלב השלישי- תסכימי לאחד מהם, זה שיותר אהבת ויותר התחברת אליו גם עם השני יותר חתיך ..

לחברה שלך יש יום הולדת, מה את קונה ? -

קודםם כל ,  שבוע ליפני היום הולדת שלה תכיני את הפלקט , זה מזכרת שבאמת נישארת .

כמה דברים שהיא ממש ממש תאהב :

- עם יש לה אייפון את יכולה ללכת לחנות שניקראת פוטושופ ולהדפיס לה על מגן תמונה של שניכן ביחד, חוץ מזה

את יכולה לקנות לה דובי בחנות הזאת או שרשרת עם תמונה מודפסת של שניכן ...! (:

-תקני לה ארנק או משהו אקססוריז זה דבר ממש חשוב .

-תקני לה אולי איזה שהו בושם ( :

-את יכולה לקנות לה אולי שמלה, או בגד כלשהו.

-את יכולה לקנות לה בגדי ים, בטופטן יש 2 ב60 ( ;

כל הכתה שלך עושה חרם על חברה טובה שלך, מה אתעושה ?-

טוב זה ניקרא בעצם לחץ חברתי.

אל תיגררי אחריהם !

תחשבי על זה שאת באמת חברה טובה שלה והיא לא הייתה עושה לך את זה, 

תיהי איתה, ואפילו יותר מתמיד, תחזקי אותה!

גם עם אחרי זה ישפילו אותך, זה בסופו של דבר עובר...(:

תדברי עם הילדים שעושים עליה את זה ותסבירי להם הכל . !

מתכון לכדורי שוקולד מהממים !-

קרדיט לבלוג הבישול ..

אומנם את המתכון העתקתי מבלוג ונתתי קרדיט אבל אני עדיין משתמשת במתכון הזה לבית, הוא באמת מצויין (:

טוב, מצרכים לכדורי השוקולד -

*250 ג' ביסקוויטים (פתיבר)

*3-4 כפות סוכר ,(אפשר 3 וחצי ..)

*3 כפות קקאו.

*50 ג' חמאה רכה , לא יותר מידי רכה :)

*1/4 כוס שמנת מתוקה .

את יכולה לשים לציפוי שיעשה את הכדורים טעים, את יכולה לשים קוקוס, קחי קערה רגילה עם קוקוס

ותגלגלי את הכדורים עליה, את יכלה לשים כל מיני סוכריות צבעוניות על הכדורים .. (:

לובשת או זורקת ?-

טוב, אני יסביר - לובשת או זורקת . אני שמה פה תמונות ואני רושמת עם הייתי לובשת או הייתי זורקת ולמה,

אתן מוזמנות לכתוב בתגובות את הדעה שלכן 3>

תמונהה מספר 1#

לובשת או זורקת ?

הדעה שלי -שמלה נחמדה, לא כלכך מתאימה למסיבות והכל, חוץ מלמסיבות קיץ ! או לחוף ים, לטיול עם ההורים או משהו.

הציון שלי- 7 וחצי .

 

תמונה מספר 2#

לובשת או זורקת ?


הדעה שלי- ואו, ג'ינס מושלם. מתאים למסיבות, מתאים לטיולים, לפגישות, ליציאות,לבתמצוות, להכל .

ציון- 9 וחצי, (הג'ינס מושלם אבל הוא טיפפה קצר, הייתי לובשת בכל מקרה.)

-

תמונה מספר 3#

בגד ים, לובשת או זורקת?



דעה שלי- מהמם, יש לי בווול כזה בבית (: אני הולכת איתו הרבה, ואני ממש ממש אוהבת אותו ! 

ציון - 10 , לא לא רק ביגלל שיש לי אותו, אלא ביגלל שזה היה חלום שלי לקנות כזה, לדעתי הוא מהמם ! 

עד כאן החלק שלי ..

ספיר ♥

 

החלק של דניאל -

אוקי , מה אני יעשה בחלק שלי  ?(:

איך לרמוז לבן שאת אוהבת אותו?

איך לומר לבן שאת מרגישה אליו משהו ?

איך להיפרד מחבר?

מה ללבוש בקיץ ? 

סטים של בגדי קיץ וביקורות עליהם 

ועוד בונוס .. 20 דברים לעשות בחופש הגדול (:

~~~~~~~~~~~~

איך לרמוז לבן שאת אוהבת אותו-

1. נסי להיות יותר יפה לידו , להשקיע בלבוש . להראות לו שאכפת לך המראה שלך לידו .

2. תתקרבי אליו ואל חברים שלו יותר ממה שהיית , תסתובבי איתו המון . תראי לו שכיף לך להיות איתו .

3. תראי לו שאת מקנאה שהוא עם בנות . תרמזי לו שהוא חשוב לך .

 איך לומר לו שאת אוהבת אותו -

1.אסמס . תשלחי לו הודעה , אבל לא כזאתי שיחשוב שאת ביישנית .

2.תכתבי לו על פתק בשיעור , שיהיה בלי שכולם יראו .

3. תגידי לו את זה ברמזים כמו ' בזמן האחרון אני מרגישה אלייך משהו שלא הרגשתי ' .. 

4. במקרה הכי גרוע , שאת ביישנית מאוד .. זה לא הכי מומלץ אבל שלחי חברה הכי טובה שלך שתדע לומר לו את זה בעדינות 

שיבין ולא סתם לבוא ולומר לו את זה.

איך להיפרד מחבר?

קודם כול תיהי עדינה , אל תעשי את זה בכעס כי אז זה יהרוס את כול הידידות שיכולה להיות בניכם . 

הינה כמה דברים:

1.פתק בשיעור . 

2.תגידי לו אתזה , אבל לא בכעס או בבישנות , הוא רק יעלב יותר .

3. בטלפון , אבל לא להגיד ולנתק אלא תדברי איתו על זה . 

ומשהו אחרון .. לא משנה מה .. אל תשלחי לו אסמס זה רק יכאיב יותר.

 


 

סטים לקיץ : 

מה כדאי לי ללבוש בקיץ ?

* גופיה\חולצה עם שרוול קצר - שלא יהיה לך חם .. אבל אם אתן רוצות גופייה כדאי לשים לב ולגלח עם צריך (-:

*ג'ינס קצר\מכנס קצר - גם.. שלא יהיה חם ..  (:

מה להוסיף?

*עגילים\צמידים\שרשראות - מוסיף יופי , שיק , וזה ממש רצוי .. לבילוי , חברה או מפגש . 

*סיכות צבעוניות - ממש מוסיף , וגם לאסוף את השער בקיץ זה הרבה יותר טוב (-; 

יש עוד המון להוסיף , זה רק דמיון ויופי , מהראש שלכן ><

קצת סטים  :

 


סט מס' 1# -

 

חולצה ממש יפה מתאימה לחברה , למפגש אבל לא כ'כ לבילוי בערב.

ג'ינס מדהים , שילוב טוב עם הצהוב הבהיר של החולצה , אפשר גם בצבע כחול או ירוק . 

הלק לבחירתך , או יד בצהוב יד בסגול , או רק צהוב ורק סגול , הכל זה ההחלטה שלכן .העיקר השילוב .

הנעל מדהימה , מתאימה להמון בגדים אבל לשים לב לאיזה צבעים של בגדים(-; 


בקיצור הסט מתאים לחברה , מפגש , סתם לסרט אבל לא מסיבה בערב . 


 


 


סט מ'ס 2# -

גופייה ממש יפה , מתאימה לחברה, מפגש ואפילו סרט בערב (:

הג'ינס פשוט כזה , אבל מתאים לסט .

הסנדל מדהים , מתאים לסט , אפשר אפילו בכחול או בכסף(:

העגילים סתם מוסיפים , אני הייתי מוסיפה עגילים צמודים כחולים אבל גם זה מתאים . 




סט מ'ס 3# - 

חולצה ממש יפה , אהבתי .. מתאים למפגש,סרט ואפילו בילוי בערב .החולצה יותר מידי יפה לחברה.

הג'ינס פשוט מאוד , הייתי אפילו שמה עם זה ג'ינס ורוד אבל יש בנות שלא אוהבות את ה'עולם הורוד ' והמלא הזה.

המשקפי שמש מוסיפות המון שיק ויופי לפנים , אבל לא לשים בערב ולצאת מפגרות (-:

שרשרת יפה , אבל עם העגילים והלק וכול זה , זה הופך ליותר מידי .

העגילים ממש יפים , כן זה צלב אבל מתאים לפה . 

הליפסטיק מדהים , ממש מתאים לחולצה , אבל קצת כהה . 

הנעליים יפות , מתאימות אבל זה כבר יותר מידי ורוד . 

התיק ממש יפה , הופך את החולצה ובהירה , איכשהו תופס עין לשם . 

הלק רק מוסיף לכאלה שאוהבות המון ורוד . 

העיפרון שחור מתאים להכול , אבל לא כהה מידי כי הסט לא סט שחור או לבן או כהה , הוא דיי בהיר . 


סט ורוד מידי  . אבל הכול קטע של טעם (:




 


 


סט מ'ס 4# -

התאהבתי , כן כן זה סט מדהים . הכול עניין של טעם (-; 

החולצה ממש מדהימה , אהבתי את ה 'OMG LOL ' . מוסיף יופי הצבעים של כול אות , שלא יהיה ריק כזה. 

הג'ינס פשוט אבל מתאים לחולצה כי הוא בהיר ולא כהה.

התיקים , עניין של בחירה וטעם , אני הייתי לוקחת את הלבן כי הוא יותר מתאים מהכחול . 

הנעליים , גם האולסטאר וגם הגבוהות מתאימות לסט .. הייתי לוקחת את האולסטאר הכחול שלא יהיה לבן מידי . 

הקשת והסיכות ממש מתאים , מוסיף המון יופי וילדות לשיער אבל תלוי איך ואיפה אתן שמות כול דבר (-; 

זהו , מקווה שעזרתי (:

דניאל 3>

 

אוהבות,

צוות אנה בלה 3>


נכתב על ידי , 30/6/2012 17:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/4/2015 20:55
 



לדף הבא
דפים:  

20,647

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות אנה בלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות אנה בלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)