לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kelvin H&D


תמונות , עיצובים , פיקסלים , חתימות באנרים ועוד. תבקשו? תקבלו !

Avatarכינוי:  Kelvin H & D

בן: 14

ICQ: 399309852 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

טרום חזרה D:


אז שלום לכולם, ואו , כ'כ התגעגעתי לפה, באמת חוויה מהנה ביותר

נתקפתי געגועים לעיצוב, והחלטתי לחזור לעצב, אני מאוד מקווה להמשיך כך D:

בקיצור, הנה הבלוג חזר, אני מקווה שתהיו פעילים ולא טנטשו ושעוד ירשמו למנוים.

תודה רבה לכל המנויים שנשארו למרות ההקפאה של הבלוג.

אז הנה עיצוב חדש ומושקע בטירוף, אני אהבתי מאוד,מקווה שגם אתם .

אז הנה שלט פירסום,  מי שיש לו שלט גם שיגיד לי ואני אשים את שלו ,

מי שאינלו שלט וישים את שלי ילונקק פה בגודל 24B נירלאי הוגן

* לא להוריד קישור ולשחק עם הגודל*

מי ששם את השלט שלי:

 

 

 

Hosted by ImageHost.org

ללא שלט:

 

 
לסיום, אני שם חתימה להשלמה, אתם יכולים להזמין, וההשלמות יועלו בפוסט חזרה ^^

* על רקע שקוף, ללא הגבלה (:

 

ממתינים:

1. Mr. Movies

2. Geffen

3. SPRINGBLOG

אני ממש ממש מקווה שתשימו את השלט, ושהבלוג יחזור ויצליח אפילו יותר
אז תחליפו לינקים, את השלט, תצטרפו למנויים , וכמובן? תגיבו
ניתראה בפוסט חזרה D:

נכתב על ידי Kelvin H & D , 17/11/2009 18:59  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,547
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKelvin H & D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kelvin H & D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)