לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Indian Friend



Avatarכינוי:  הדרים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

Let me hold it close and keep it here with me


What a beautiful face I have found in this place
What a beautiful dream that could flash on the screen in a blink of an eye
and be gone from me soft and sweet
That is circling all round the sun,
Let me hold it close and keep it here with me.

 

 


החיים שלי טובים, אני רק שקעתי בתוך המחשבות של עצמי.

היה לי שבוע נפלא! שבוע מהנה עם המון צחוקים וחברות!

אני לא אשקע יותר!, אני רק אעלה למעלה.

 

התחלתי קורס תפירה, אני כל כך נהנית מזה! זה ממש סוג של תרפיה. ואני צריכה את זה.

החלטתי ששנה הבאה אני אחזור לרקוד, עשיתי הפסקה של חצי שנה, וחצי שנה זה כבר יותר מדי. הגוף שלי ונשמה שלי צריכים את זה! אני כל כך מתגעגעת לבוא לסטודיו מסודרת, עם גרביונים ובגד גוף וגולגול שהשקעתי ועשיתי לעצמי לפני השיעור. 

נכתב על ידי הדרים , 4/7/2010 23:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)