לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Appetite for Self-Destruction


Avatarכינוי:  krokobob

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

חטא מתמשך


מתעוררת לבד כבר ימים בסוף שלהם, יש לי את העור הכי קר
וכל יום אחר, אני עלולה להיות לבד, אבל היום אני איתך.
אני יודעת שזה אסור לי, לך. אבל זה לא משנה. היא לא יודעת.
זה כבר כמה זמן ככה, חטא מתמשך שכזה.
נשימה. היסוס. לאהוב לחכות. חיוך על השפתיים שלך וידיים עליך.
לסמן את העור הקר עם האצבעות שלך. רגליים מגושמות. דפיקות לב חזקות.
נשימה. היסוס. לשנוא לחכות. נהיה חם.
נכתב על ידי krokobob , 17/12/2009 23:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוער אבוד


להיוולד.
לחיות את הילדות. לדלג על זה אם אפשר.
לראות כמה אנשים מתים. לשלוח חתיכה קטנה ממני איתם.
לפגוש את הבחור. לתקן את כל זה. להתבגר. הפעם באמת.
להיות איזה רוקסטאר. לעשות מלא סמים. למצוא את הנוער האבוד הזה.
להבין שמעולם לא התבגרתי באמת. להרוס דברים. לתקן אותם שוב.
לאהוב את מה שאיבדתי. להתבגר, באמת הפעם, אני מתכוונת לזה. להירגע.
להוליד ילד. ללמד אותו איך להרוס דברים בדיוק כמו אמא שלו. לשלוח חתיכה קטנה ממני איתו.
להבין שלא משנה כמה אני מנסה, אני לא אצליח להיפטר מזה. נפטרת מזה.
לראות את הילד שלי נופל לתוך התבנית הזאת. לקרוא לזה הצלחה. למות. להתבגר באמת הפעם.

נכתב על ידי krokobob , 13/12/2009 22:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי


תקשיב, אני לא מנסה להציל אותך משום דבר. מאף אחד. ניסיתי את זה כבר.
תראה לאן זה הביא אותי... אני רק מתקשרת להגיד לך שאני עדיין קיימת.
שאני עדיין הבלאגן החי, הנושם והמסובך הזה שהייתי לפני כמה חודשים
אבל הלב שלי נושם לאט יותר. אולי גם שלך.
אולי אתה תחליט להתקשר אלי בחזרה. בוא נדבר על החיים האלה שאנחנו חיים.
אנחנו בטוח לא בחרנו אותם. אולי דווקא כן.
אם אנחנו בחרנו, לא נבחר אותם שוב, אולי האפשרות צריכה לצוץ שוב. אולי.

נכתב על ידי krokobob , 9/12/2009 20:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,215
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkrokobob אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על krokobob ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)