לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומני הCOOL


בלוג אישי כדי להעביר את החופש ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

בוקר טוב!!!


אתם לא יודעים מה עובר עליי... אמא שלי לוקחת אותי ואת אחותי

לטייל כשהשעה 9:49 בבוקר!

 איזה באסה!

 אני קמתי לפני 30 דקות

 בערך אז בגלל זה צריכים ללכת אכשיו?!

  והכי באסה שאמא מציקה

 לי ולא אומרת לי לאן הולכים

כאילו מה הקטע?,

 אז החופש הגדול כבר כאן נכון?!

 אז למה צריכים להפסיד!

את כל הכיף שבלישון ולינחור?!!!

 אני רוצה שתיכנסו לאתר שלי הינה הכתובת:

http://www.lavie.girilz.co.il

 ! כנסו,כנסו!

 דרגו ותיהנו... אתם יא עצלנים

 קומו מהמחשב

וצאו למה מה

קרה אתם מיתאבלים על החופש?

שהוא עוד חודש ניגמר?!

אז תיהנו ממנו אני רוצה לעדכן

אותכם שבתארים 13/8/09

סבא שלי בא לבקר לשבוע+

 אנחנו ניקנה דברים לבי"הס

(חולצות תיק וכו')

 אז אל תקנאו!!!

 נכון אכשיו חוגגים את 10 לבובספוג!

 למה עושים מזה סיפור גדול?

 מה הקטע?!

 אני רוצה לספר לכם

(בקשר לסיפריה)

 שהסיפריה סגורה

בתאריכים ה-1/8 עד ל-18/8 איזה כיף!

 

 

כפי ששמעתם בטח תדעו שלבלוג שלי קוראים יומני

 הcool (מגניב) אז זה נכון כי לא משעמם פה בכלל

הבלוג שלי מתעדכן מדי יום ביומו _בערך.

 

 

אני רוצה שתישלחו לי הודעות למייל!

למה מה ביקשתי...?

 

_או.קיי אז יאללה ביי_

אם אני אסתכל בחלון אני כבר רואה ש-3+

 אנשים יוצאים ו-1+ מכוניות! לא הגיוני?!

נכתב על ידי , 31/7/2009 09:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 24

Google:  דנית




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)