לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


 

A best friend is

the one who can

look at you with

the biggest smile

on your face and

still know

something worng.

 

שום דבר לא יפגע בי - כנסיית השכל

 

שום דבר לא יפגע בי, שום דבר
לא אישה לא כדור מחבלים, שום דבר
כי ככה נשבעתי לאחי, אחותי, להורים
ובכיתי בלילות ודאגתי בימים
כי פחדתי שמשהו יפגע בהורים
וקולו של אבי מהדהד לי בראש כבר שנים

אם יקרה לך משהו
אין לי טעם לחיים
אין לי טעם למחר
אין לי טעם לחיים
אין לי טעם למחר

אם אתם עומדים כאן מעלי
כנראה שלא עמדתי בהבטחתי
מצטער, בחיי
מצטער, בחיי
מצטער, בחיי

אם יקרה לך משהו...

שום דבר לא יפגע בי
שום דבר

לא אישה לא כדור מחבלים
שום דבר

 

 

חג שבועות שמח הא?

 

 

נכתב על ידי , 27/5/2009 22:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:[


 

באמת שנמאס לי כבר.

כל פעם אותו הקטע.

דופקות לנו את אותו הקטע, ואנחנו כמו פטיות חוזרות ומנסות לדבר אתכן שוב.

באות ואז את זזות הצידה, ואני מנסה ומדבר איתכן במחשב אבל כלום נאדה.

 

ל"ג בעומר, באמת, באמת שהבנתי כנראה מה הקטע שלכן. שאתן הייתן צריכות אותנו יכלתן טוב מאוד להעמיד פני וכנרה להיות מזוייפות הא?

דפקתן קטע פשוט מדהים. מה עושים בל"ג בעומר? לא יודעות לא החלטנו עדיין.

 

אז תהנו לכן, אני לא יודעת מה יהיה כבר, חבל כי היה לי מאוד כיף איתכן, רגעים כיפים, מדהימים מצחיקים, אבל אתן כנראה לא רוצות בזה.

ואולי כל הקטע הזה של התיכון שיגע לכן את השכל? אני כבר ממש לא יודעת מה עובר עליכן.

אז זוהי סופה של ידידות נפלאה? אני מאוד מקווה שתקחו את עצמכן בידיים ותחזרו להיות כמו שהייתן.

 

וחבל שכל פעם שאני חושבת עליכן דמעות זולגות.

 

אני, שנפגעתי.

 

נכתב על ידי , 12/5/2009 21:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,277
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJokerit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jokerit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)