לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  sha_ron

בת: 26



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

אבל אני גם בסדר לבד. עד שאני לא.


כאילו מסך מפריד ביני לבין האושר הזה שלי

משהו חוסם אותי ואת הרצון המטורף שלי למצוא את מי שאני באמת

זה קורה לי כל פעם

המחסום הזה שפתאום עולה כל פעם שאני מתחילה להרגיש קצת שמחה

 

אוף מה יש לי

נכתב על ידי sha_ron , 10/11/2013 00:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשבת אני תמיד בוכה


תמיד יוצא שאני פורקת הכל בסופש.
מעצבן לחשוב שאם הייתה חופשה כנראה הייתי בבית כל היום, מדחיקה

אני עושה את זה כל כך הרבה לאחרונה

ולא פועלת בשביל לשנות דברים

לא מצליחה להוציא את עצמי החוצה


 


יותר מדי חיסורים בבית ספראוף 

נכתב על ידי sha_ron , 9/11/2013 15:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חה


מצחיק לי

התבגרתי

איפה הייתי לפני שנה? 

 

נובמבר, מטורף לחשוב כמה קרה בחודשיים

כמה מצחיק להסתכל אחורה ולחשוב שעם כמה שהייתי מבואסת, כמה מהרגעים היפים בחיי קרו רק לפני דקה

אוהבת את העובדה שהשנה עוד לפניי, רוצה להספיק כלכך הרבה

אני אספיק עוד הרבה יותר 

ובנימה אופטימית זו,

 

אתמול בשעה הזאת, חיבקתי אותך והרגשתי אותך בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן שלא הצלחתי להרגיש באמת ולהיות שלמה איתך

הצלחתי להבין למה אנחנו עדיין ביחד

אני כלכך שמחה ש(עדיין) יש לי אותך בחיי

ושעשיתי את זה איתך

 

נכתב על ידי sha_ron , 3/11/2013 00:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,390
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsha_ron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sha_ron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)