לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג דעות :)


Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אני סופרסטאר - ההקדמה!:)


ההקדמה :)

היא קצרה ולכן כבר מחר או מחרתיים יעלה הפרק הראשון.

אשמח לתגובות,

ככל שיהיו יותר תגובות, הפרק יעלה יותר מהר:)

 

"אז מה הילי, השמועות הן נכונות?" שאלה אותי המנחה בתוכנית. "איזה שמועות?" שאלתי בחיוך, סופרסטאר צריך תמיד לחייך גם אם זה לא מוצא חן בעיניו.

ידעתי על איזה שמועות היא מדברת, אבל הסוכנת אמרה לעשות את עצמי כאילו אני לא יודעת ולהכחיש, תמיד להכחיש. "השמועות שאת וגיא לוי ביחד" היא אמרה בחיוך גדול יותר והסתכלה אליי למתן תשובה.

"יש כאלה שמועות?" שיחקתי אותה, הרי אני שחקנית לא?

"את לא קוראת עיתונים?" שאלה והקהל צחק. מה כלכך מצחיק? החיוך נשאר על הפנים שלי.

"כנראה שאת הכתבה הזאת לא קראתי" והמנחה צחקה. "אז את מאשרת או מכחישה?" שאלה.

"אני אפילו לא יודעת על מה את מדברת, ככה שמכחישה" אמרתי בחיוך מנצח והקהל מחא לי כפיים. קהל שבנוי מילדות בנות 14 שמעריצות את הכוכבים שלהם בלי תקנה.

"טוב אז נתחיל לדבר על הסדרה החדשה שאת משחקת בה, "תקופה הבגרות" ..." אמרה המנחה. "הילי, הילי, תתעוררי" שמעתי את המנחה צועקת לי וראיתי אותה פתאום במעורפל..

הכל נראה לי מטושטש ולאט לאט... התעוררתי.

 

אוהבת.

שלטים שלכם :

 



נכתב על ידי , 13/8/2009 17:59  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,794

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדעתי היא זו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דעתי היא זו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)