לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

הפעם הראשונה שלי...


קיבלתי את השרביט מ empiarti אבל אני תמיד מגיעה מאוחר בזמן האחרון ונראה לי שכבר כתבו הכל....

 

אז תסלחו לי חבריי היקרים על שבירת השרשרת.

כי מה שבאמת קרה לי בפעם הראשונה בחיי

קרה לפני שנה וחצי

זה עדיין טרי וכואב

ולא מסוגלת להעלות אותו עדיין בכתובים.

אני יכולה להגיד-

הפעם הראשונה שנשברתי

עד אחרון העצמות.

הפעם הראשונה שקיבלתי את זה שאם אין אני לי מי לי-

זה המשפט הכי חכם שנאמר.

שראיתי- בניה של גרגיר לגרגיר שמובילה לניצחון קטנטן

וכל הצלחה כזו נותנת אויר לעוד קצת.

אבל מאז הפעם הראשונה ההיא

אני נשברת בערך אחת לשבוע- וקמה מחדש.

מחכה לרגע ההוא שתהיה פעם ראשונה

שאוכל לנשום נשימה עמוקה מבלי לחוש שהאויר לא באמת נכנס ...

 

שיהיה סופ"ש נהדר ואופטימי!

מבטיחה לנסות.

 

ג'ני

 

נראה לי שהשרביט כבר היה אצל כולם, לפחות כל מי שאני מבקרת אצלו

אז אני אהיה הנוראית שמפסיקה את השרשרת?...?....?....סליחה  )-:

 

 

 

נכתב על ידי , 16/5/2014 02:45  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-24/3/2019 14:48
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)