לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Drugs and Rock N’’ Roll


Avatarכינוי:  ***Angel***

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

גאווה ישראלית


יום העצמאות 2011 וככה הוא התחיל:
הגעתי למוצקין עם חברות..החי פארק היה מפוצץ באנשים, מוסיקה, צבעים, דגלי ישראל, ריחות והרגשה מצויינת באוויר.
כל החברות שלי הלכו לבמות ונשארתי עם חברה אחת כדי להסתובב קצת.
חיפשתי צמידים זוהרים (כי חייב מזכרת קטנהקול) וחברה שלי קנתה אוכל.
השעה כבר 22:00, ריח של בשר על האש באוויר, ילדים מתקשטים להם בשלל תכשיטים ואביזרים זוהרים, המוסיקה שבוקעת מהבמה

כל כך חזקה שאתה צריך לצעוק כדי שישמעו אותך.

22:40 אני מחוץ לחי פארק, יושבת באוטו לצידו של האדם שגרם ליום הזה להיות כזה טוב.

נוסעים לביאליק, משתוקקת כבר לראות את "כנסיית השכל" ולשיר איתם ביחד.

הגענו לבמה, לא היו הרבה אנשים (מזל) היינו דיי קרובים, בזכותו של אחד השומרים הצלחנו להיכנס למתחם שהכי הכי קרוב לבמה..וואו איזה שיגעון.

הנה הם עולים, אני נטרפת, מחכה לשמוע את שלל השירים המצויינים שלהם.

ההופעה החלה, האדרנלין בשמיים, שנינו שרים ביחד איתם, קופצים ורוקדים.
חלק מהזמן שעמדנו מול הבמה הוא חיבק אותי מאחורה, זה היה כל כך נעים להרגיש אותו עטוף אותי, הם החלו לנגן את אחד השירים שלהם שבמקרה מדבר על אהבה..סיטואציה נחמדה בה עומד זוג מחובק, בלילה ולהקה מנגנת ושרה שיר אהבה..נחמד לא?

ההופעה נגמרה, אמרתי שאני חייבת תמונה איתם ואכן כך קרה!

יצאנו מהבמה והתקרבנו אל היציאה, קניתי צמר גפן מתוק, התענגתי על כל ביס וביס, על איך שהסוכר נמס..מממ יאמי.

החלטנו ללכת לבית קפה.

הזמנו קינוח שבפעם הקודמת שרצינו אותו דחו אותנו פעמיים..סוג של חוויה מתקנת.

כבר 2 בלילה, והלילה? עוד צעיר.

מסתבר שמיצינו את שהותנו ברחובות והחלטנו לנסוע אלי הביתה.

פה אני אעצור את הכתיבה כי המידע שאכתוב פה הוא כבר לא עניינכם.
אני אדלג ליום שאחר מכן..
קמתי ב11 בבוקר, החלטתי שהשנה אני חייבת לראות מטס של חיל האוויר.

אחרי כמה רעיונות שעלו נסעתי עם אמא ודוד שלי לבסיס חיל האוויר "רמת דוד" או בשמו המוכר "כנף 1"

טיילנו קצת בבסיס והגענו לשטח ענקי (מסתבר שזה מסלול של נחיתת מטוסים) שבו הייתה תצוגה של מטוסי קרב ומסוקים.
התצוגה הייתה מדהימה, לחשוב כמה כוח יש למדינה הקטנה שלנו. אני עוברת בין מטוסי הקרב הענקיים האלה, בין המסוקים וליד המטוס הכי גדול שראיתי, ובשוק מכך שהוא יכול להכיל בתוכו כמה תותחים או טנקים.
מלא סוגי פצצות, מלא סוגי מטוסים, מסוקים, וכל הכוח הזה שלנו, של המדינה הקטנה והיפה שלנו.
ראינו תצוגה של מסוק המבצע חילוץ, מסוק משטרתי והרמה של מטוס קרב.
פעם שנייה שאני נמצאת בבסיס ואני נפעמת מהעוצמות שיש לצה"ל.

הגיוס שלי עוד כמה חודשים ואני כולי תקווה וציפייה לשרת בחיל האוויר. להגיע רחוק, להנות עד כמה שאפשר כי אני יודעת שאת מדינת ישראל

אני הולכת לשרת בגאווה!!!

 

אני יכולה להגיד בלב שלם שזהו יום העצמאות הכי נפלא שהיה לי! וזאת בעיקר בזכותו!

נכתב על ידי ***Angel*** , 10/5/2011 22:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיבור העמק ב-13/7/2011 00:23
 





1,262
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***Angel*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***Angel*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)