לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פנינים צורחות.

מציאות וזיוני שכל אחרים..

Avatarכינוי:  clavir

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

תקופה. מהי?


כל הזמן מדברים בתקופות. תקופה טובה. תקופה רעה.

אז בגדול היתה דווקא תקופה ארוכה וטובה מעל כל הציפיות שלי. בזכותך. האהבה שלי.

אבל לאחרונה אני מרגישה שדברים נוחתים משום מקום. יש כאלו שיאמרו מכתוב. גורל. או שאלה סתם צירופי מקרים?

לא יודעת במה להאמין. יש לי רצון חזק מאוד להיות חלק בדת היהודית. יש לי זיקה מאוד גדולה אליה. אהבה אליה ואל הנסתרים שבה.

אני שומעת סיפורים על דברים שקורים לאנשים הקשורים בדת וגורמים לי לרצות להאמין. שגורמים לי לחשוב שיש בזה יותר מאשר להיות מסורתית ולצום בכיפור.  אני רוצה להבין את המשמעות ולמה דברים קורים.לא רוצה להיות סתם נערה בת 18 שאומרת אני מאמינה כי פשוט נולדתי ככה.

 

האם המחשבות פוסקות לרגע? רק כשאני איתך. אני שוקעת בעיניך היפות מוצאת שם את השלווה. בזכות המבט שלך אני יודעת שהכל יהיה בסדר. אני לא חוששת לאבד אותך. גם אם יאמרו דברים. אנחנו יחד חזקים מהכל. נאיבית? חולמת בהקיץ? בשום אופן לא! אני מאמינה בך ומאמינה בי. וגם אם תסע רחוק ממני או אני ממך. המרחק לא ישנה דבר. כי אני אחכה לך. אחכה שנהיה ביחד.

 

לפני כמה ימים, הייתי צריכה אותך פה לידי שתרגיע אותי. והיית. שאלתי אם תמיד תהיה איתי. ואמרת תמיד. נסיך שלי. תמיד ביחד. איתך. זה מה שהייתי צריכה לשמוע. שאנחנו תמיד ביחד. אני כל כך אוהבת אותך.

כמעט בלי סיבות. והמון אהבה. אתה הדבר הכי טוב שאני מכירה נסיך שלי.

נכתב על ידי clavir , 12/9/2010 15:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





396
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לclavir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על clavir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)