לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פי שרמן דרך וואלבי 42 ,סידני

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 303938287 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

10.3


 

יום שני!@#$%

כל מי שיש לו "הוט"!!

8 וחמישה ערוץ שלוש- בובות!

אנחנו שםםםם:]

 

דקל אורי וציצים אני אוהבת אתכם3>

היה כזה כיףףף:]


 

אז אחרי הפוסט האחרון השתנה המוןןןן....

הכל מתסדר לאט לאט:] והחיים יפים!

 

לחץ מטוררףףף בבצפר.

אין לי שנייה אחת לנשום=\

וליצור קשר עם אנשיםםם...

אז למי שקורא פה===> אני מתגעגעת אליכםם ואוהבת מלאמלאמלא!!

 

ובקרוב פווולל תמונות מהשלג המטורף שהיה..:]

והעברתי אותו עם אהבת חיייי נשמתיי פיצ'ו! באמת שעשית לי אותו הכי מדהים בעולם!

 

גם אם נכנסו לנו באמצע המקלחתXD

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

 

 

 

אני בדיוק מסתכלת בתמונות של החופש הגדולל..ושל היום באחרון בחופש- שמעין הסתפרר...קלטו:

 

הגזירה-

הבכי-

 

ועכשיו אחרי התספורתתתת:

 

 

 

זהוו לבינתיים:] עד שלעדי יבוא לשלוח לי תתמונות מהשלגגגגג...

 

אוהבת אתכםםם3>

 

         

   

 

      

 

 

ויש עוד מלא שלא מצאתי תמונות איתם=[

 

XOXO

 

  

נכתב על ידי , 8/3/2008 18:05  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של "מסכות" - בלוג סיפורים. ב-15/2/2009 21:40
 





10,656
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוגי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוגי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)