לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלום לכם, קוראים אלמונים ומסתוריים של בלוג אלמוני ומסתורי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

שרה והחתולים


יש חלום אחד שחלמתי לפני כמה ימים, ומאז שחלמתי אותו, הוא מעסיק אותי הרבה. אני חולם חלומות כל הזמן, ואת רובם אני שוכח כמה דקות אחרי התקומה...אבל החלום הספיציפי הזה ממש נגע בי.

אני לא מרבה לכתוב כאן, בישראבלוג, פרטים אישיים על החיים שלי, מתוך רצון לפרטיות, אבל הפעם אני מעונין לשתף אתכם בחלום הזה. אני רוצה שתכתבו לי כאן את חוות דעתכם. מה אומר החלום הזה? איזו משמעות יש לו? אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים בענין.

 

חלמתי שאני בתוך מדינה אירופאית כלשהי, כנראה כחלק מטיול לחו''ל. אני הולך ברחוב, ואני רואה בחורה בת 20+, קצת יותר מבוגרת ממני, והיא מטפלת בחתול בעל חמישה ראשים, שישב ליד פח אשפה, חסר כל יכולת לנוע. זה היה לא נעים למראה. החתול הזה היה ממש גוסס, והמון נמלים היו עליו. אבל את הבחורה הזאת זה לא הרתיע, והיא טפלה בחתול והאכילה אותו.

אחרי כמה זמן, אני שוב רואה את הבחורה מטפלת בחתול. אני שואל אותה "How are your cats?", והיא עונה לי בעברית ברורה ששלומם מצוין. היא העניקה לכל אחד מראשיו של החתול שם משלו. היא בעצם התיחסה לכל ראש כאילו היה חתול נפרד.

ואז היא קמה, ואנחנו מתחילים לטייל שם. היא מספרת לי על עצמה. שמה הוא שרה (Sarah, בהגיה לועזית). אני שואל אותה מאיפה היא יודעת עברית, והיא עונה לי שלה בעצמה אין מושג. זה מוזר, כי היא תושבת המקום, היא אינה ישראלית ואינה יהודיה.

בכל אופן, אני ממש מתחיל להתידד אתה שם. אנחנו משוחחים בינינו, ואפילו הולכים לראות סרט בקניון. אני מכיר אותה רק יום אחד, אבל אני מרגיש שממש נעים לי בחברתה.

ביום שלמחרת, אני פוגש את שרה, והיא שוב מטפלת בחתול. הפעם אני מבחין שאחד מראשיו של החתול מת, חסר חיים. עבור שרה, אחד מחמשת החתולים מת.

אנחנו מטיילים שוב ברחוב. באיזשהו שלב, היא בוכה, אני שואל אותה מה קרה והיא עונה לי שזה לא בסדר שהיא מסתובבת ככה עם בחורים, יש לה חבר. אני משיב לה ''זה בסדר גמור, גם לי יש חברה. את לא צריכה לדאוג, אני רואה בך ידידה בלבד.''

ואז היא אומרת לי משהו כמו ''אנחנו מכירים רק יום אחד ואתה כבר מגדיר אותי בתור ידידה? זה לא קצת מוגזם בעיניך?''

זה היה קצת פוגע, אבל הבלגתי.

אחרי זה היא מספרת לי שהיא לא אנטישמית, והיא בכלל באופן כללי נגד גזענות. הידיעה הזאת, ששרה אינה אנטישמית, בזמן שיש כל כך הרבה גילויי אנטישמיות בעולם, גרמה לי לחבב אותה עוד יותר.

אני לא זוכר עוד פרטים אחרים מהחלום ההוא.

 

אני חושב הרבה על שרה הזאת, הדמות מהחלום שלי. אפילו שהיא דמות שלא קיימת במציאות, אני חושב שהיא אדם מדהים.

איך שהיא טפלה בחתול האומלל ההוא...זה היה כל כך יפה, כל כך נוגע ללב. הלואי ואחלום עליה שוב.

 

בכל אופן, מה אתם אומרים? מה הפירוש של החלום הזה? האם יש לו משמעות כלשהי?

אשמח לשמוע את דעתכם.

נכתב על ידי , 11/5/2010 23:21  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/6/2011 13:32
 





כינוי: 

בן: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLegion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Legion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)