לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Heart-Shaped Glasses


....

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 348014634 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

נמאס.


נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי. נמאס לי.

פאקינג נמאס לי.

להיות

כישלון.

 

You never ever believed in me
I am your tourniquet


 

ואל תדברו איתי או תנסו "לעזור" או משהו דפוק אחר. בבקשה.

 

בסה"כ הכל טוב.

הייתה מסיבונת חביבה וכל זה... כן.

לא צמתי כמובן, אני לא מוצאת בזה טעם.

לא מאמינה ושום דבר לא ייגרום לי להשתנות.

 

עד לכאן פוסט חסר תועלת זה.

נכתב על ידי , 29/9/2009 19:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,041

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIditka :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Iditka :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)