לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Somewhere over the RAINBOW



כינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010


 

אוקיי הגיע הזמן לשנות את נקודת המבט שלי על החיים .

נכון ? D:

 

~~

נסטי הצלמת העקומה .

מימין לשמאל - ג'ורג'ט , סופי , דניס , אנוכי <:

 

 

שישישבת הייתי בבת ים אצל אהובתי והיה כיף מאד . ♥

יש לי מצב רוח כיפי ואני היפראקטיבית ביותר בזמן האחרון <:

פגשנו בבת ים בנדאם מוזר כזה שעשה יוגה על חוף הים והוא חילק לנו צדפות וכל מני

כאלה XD

ועמדנו שעה וחצי בתור כדיי ליקנות גלידה =.="

אבל היה שווה את זה . היה טעים משו בנזונה *-*

מה שהיה הכי לא כיף זה שכולם טחנו בי אוכל , ועד עכשיו אני מרגישה את הטעם

המוזר של הפיצה של אמא של סופי , והבטן כואבת לי .

 

~~

איזה כיפ השבוע פורים *-*

למה אתם מתחפשים ? P:

 

 

 

אני באה למפגש , את מי רואים ? D:

 

 

 

נכתב על ידי , 21/2/2010 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





316

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרמן טוטוטוטווו D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרמן טוטוטוטווו D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)