לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


".Seeing is believing, but sometimes the most real things in the world are the things we can't see"

Avatarכינוי:  «:::Joan:::»

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

מכורה ל eBay !


אני יכולה להגיד רשמית שאני מכורה לאיביי.

 

הייתי מתחתנת עם מי שהמציא את האתר הזה.. הוא גאון!

 

אם הגעתי למצב שכל יום אני נכנסת לראות אם ניצחתי במכרז או אם יש דברים חדשים שווים אז אני ממש ממש מכורה..

גם המכרזים כיפים לגמרי כי לראות תכשיטים של swarovski ב חמישה דולר או פחות - פשוט דורשים לתת מחיר ולהכנס.

 

בכלל גם הדברים שלא במכרזים כל כך אבל כל כך זולים!

אני כל פעם בשוק מהמחירים..

כמובן שיש גם דברים ממש יקרים.

למשל אני לא מוצאת שום שעון של שאנל מאלה שאני רוצה שעולה פחות מ 20,000 דולר אז זה טיפ טיפה יקר..

 

אה, וגם האפליקציה באייפון רק מחזקת את ההתמכרות גם מחוץ לבית :P

 

מילא זה היה עוזר לי להמנע מלהכנס לאקססורייז ולקנות שם כל יום משהו אחר.. אבל זה לא!


                                              

 

אז מחר כנראה אני הולכת כנראה לקבר לבקר את סבא שלי. ( שמתם לב ש קבר ו לבקר זה אותם אותיות..? פריקי..)

הייתי שם רק פעם אחת וזה היה ב- 30 שעולים לקבר חודש אחרי..

מאז לא הייתי שם. ועבר חודש וחצי.

אף אחד במשפחה הקרובה עדיין לא עיכל את זה. זה כל כך מוזר.

כל פעם שאני באה לסבתא שלי (שגרה לידינו) אני מחפשת את סבא שלי אוטומטי.

אני פשוט שוכחת. גם להורים שלי זה קורה..

זה פשוט לא הגיוני, לא נתפס.


                                                        

 

 

 

מחר שבוע חדש. הולך להיות קשה בעבודה כמו כל החודש האחרון..

שבוע הספר- אנשים מטורפים לקנות ספרים... כאילו שעד עכשיו לא היו להם מספיק מבצעים וירידים..

אז נקווה שיהיה נורמלי ושיבואו לקוחות שפויים בסטימצקי, לא כמו כמה לקוחות שבאו השבוע וכמעט העפתי מהחנות :)

 

צ'או קריצה

נכתב על ידי «:::Joan:::» , 18/6/2011 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון שבועי - טיפוח ציפורניים


הפעם נעסוק בציפרניים שלנו ובטיפוחם,

האם את מורחת לקים על הציפורניים?

בטח!

כל יום צבע אחר שיראה חדש.

אני ממש אוהבת לעשות את זה.. גם לי וגם לאחרים. אחרות בעצם.. :)




באיזו תדירות את עושה זאת?

יום, גג יומיים. נמאס לי די מהר מצבע מסויים ואז אני חייבת לגוון.

 



מהו הצבע או הצבעים המועדפים עליך ביותר על הציפורניים?
ורווווווד פוקסיה מושלם שקניתי בסאפורה NY. אבל גם כהים, חום, בורדו.


האם את מציירת על הציפורניים (נייל ארט) בנוסף לצבע בסיסי, או משאירה את זה פשוט ובצבע אחיד?
אני עושה לעצמי פרנץ' ממש ממש טוב ומדוייק. אם זה נחשב ציור..


האם את שמה לב לציפורניים של אנשים אחרים הרבה?

בטח.. במיוחד אלה עם הצבעים המזעזעים כמו צהוב! מי שם לק צהוב?!



האם יש משהו שמפריע לך בציפורניים של אנשים אחרים?

כן.. הציפורניים של הפרחות הארוכות שהן בקושי מצליחות לעשות משהו איתן בלי שהן נתקעות להן בכל דבר ועל זה עוד יש ציורים דוחים ומבחילים.

כאלה בנות עם טעם טוב..



האם את מורידה את הלק מהציפורניים כשהוא מתחיל להיסדק או משאירה אותו ככה?

מורידה עם אצטון כי זה מכוער..

כל הטקס של להוריד את הלק ואז לשים מחזק, ושמן, ולק, ומייבש וכל זה - זה כיףף!



האם לדעתך לקים הם משהו חשוב בלבוש אופנתי?
נכתב על ידי «:::Joan:::» , 1/6/2011 01:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


1. האם היית מגדירה את אורח החיים שלך כרגוע או כלחוץ?
למרות שכרגע אני בתקופה שאמורה להלחיץ אותי, אני ממש רגועה.
כמעט שום דבר לא יכול להלחיץ אותי (:

2. האם תצאי מהבית בלי לאכול ארוחת בוקר?
לא,איכ. אני אף פעם לא רעבה בבוקר.
בקושי אני קונה את הקפה בבוקר וזה סותם אותי עד לצהריים לפחות..

אני לא מדברת על בתי מלון ששם משום מה התיאבון נפתח כשרואים את כל האוכל..


3. האם את נוהגת לפנק את עצמך מדי פעם?
בטח! לא יכולה בלי!
קודם כל - כל יום אני עושה אמבטיית קצף עם שמנים ומלחים וזה ממש מרגיע אותי..
- לפחות פעם בשבוע אני מבקרת באקססורייז..
מדי פעם הולכת ללאקה, מתפנקת באיזה פרנץ' מניקור..
כל יופ לפני העבודה אני קונה קפה בהרקפה ככה בשביל להתחיל את הבוקר..
כל מיני דברים קטנים כאלה שעושים את היום יותר טוב.

אה ומסעדות כמובן! =]
אנחנו עובדים בשביל להוציא את הכסף על מה שאנחנו אוהבים, לא?


4. האם את נוהגת לעשות פעילות גופנית קבועה? איזו?
מממ לא.. אני הולכת המון בחנות בעבודה וכל יום מפרקת סחורה שמגיעה אז זה נחשב קצת ספורט.
ובלי קשר אני משתדלת לעשות הליכות כמה פעמים בשבוע..

5. האם את ממחזרת פסולת / משתמשת במוצרים שאינם פוגעים בסביבה?
הממממ
(^_^)

6. האם את נוהגת להתפלל תפילה כלשהי?
חה

7. האם את מעשנת?
לאאאאאאאא
למרות שכל המשפחה שלי בערך מעשנת.. אני הכבשה השחורה.

8. האם את סבורה שאורח חייך מיטיב איתך ועם הסובבים אותך?
בטח שמיטיב.שזה לא יטיב, אז מה יטיב אני שואלת??

נכתב על ידי «:::Joan:::» , 1/6/2011 01:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«:::Joan:::» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «:::Joan:::» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)