לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי הם לא טלנובלה..



Avatarכינוי:  Alone?!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

לכתוב.


התחלתי לכתוב לעצמי במחברת את כול מה שאני מרגישה ועוברת.

את האמת?! שמה הרבה יותר קל לי לכותב באמת את כול מה שאני מרגישה.

ההרגשה שפה כאילו יכולים להעלות עלי.

לא קרה יותר טוב מאז שהתחלתי לכתוב.

זה פשוט עוזר לי להבין ולהעביר את כול הקשיים שלי!

כ"כ כיף.

אולי בקרוב אני יחזור לפה וימשיך לעדכן.

ואולי בקרוב אני יכתוב כמה דברים שכתבתי לאחרונה.

 בנתיים נתראה! (:

נכתב על ידי Alone?! , 31/8/2010 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מאירופה, גאווה. לא בארצינו?!


היה אחד הטובים! היה לי ממממש כיף!

אבל באתי לפה כדי לספר על משהו שממש ריגש אותי.

 

הסתובבנו בבריסל עם המשפחה והיה רחוב שלם של דגלי גאווה. אני ממש התרגשתי.

לפי מה שזה נראה זה היה רחוב של הקהילה הגאה.

רחוב שלם שכולו דילגי גאווה! והמון תיירים הסתובבו שמה!

וזה מאוד מרגש לראות שבמקום כ"כ תיירותי מיקמו את איזור הגאווה ובלי בושה!

 

אבל זה עוד היה קטן יחסית לאמסטרדם ששמה היה ממש בכול פינה ובכול רחוב דיגלי גאווה ודוכנים של גאווה

אפילו שזה סתם רחובות (לא רחובות בכלל של הקהילה הגאה!, רחובות רגילים עם הרבה תיירים)

ואפילו ההינו באנדרטה לזכר ההומוסקסואלים שנרצחו בשואה.

זה הרעיד את ליבי.

שמה גאים בלי בושה, בלי פחד ובלי להסתתר.

פשוט לעייני כולם להיות גאים! ובלי הרבה שנאה...

 

למה בארצינו הקטנה אנחנו צריכים להסתתר, לפחד, לספוג שנאה, להתאסף במקומות סגורים

ואז פעם בשנה לקיים מצעד גאווה שגם שמה זה אף פעם לא יסתיים בלי מכות ופצועים.

ובמיוחד שלפני שנה קיבלנו זעזוע קשה של פיגוע עם עשרות פצועים ו2 נהרגים בבר בקהילה הגאה בת"א

רק בגלל שנאת חינם. רק בגלל אהבה שונה.

 

למה בארצינו הקטנה אנחנו לא יכולים להיות גאים בעצמינו?

 

 

3> אנונימית.

 

נכתב על ידי Alone?! , 21/8/2010 18:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כ"כ טוב לי פתאום.


רק כשמנסים לשנות גישה כאילו פתאום הכול יותר טוב! גם אם לא. (:

אני כ"כ שמחה שזה ככה.!

האופטימיות. התגעגעתי כ"כ 333>

 

מחר טסה לאירופה.

נקווה שנהנה (:

 

3> אנונימית.

נכתב על ידי Alone?! , 11/8/2010 03:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlone?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alone?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)