לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


If I go crazy, will you still call me Superman?

Avatarכינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

יאללה ביי.


בייוש ישרא,

היית חלק כל כך משמעותי מהחיים שלי.

בעצם, אתה עדיין חלק משמעותי ממנו, בהתחשב בעובדה שאת רוב החברים שלי הכרתי כאן או דרך אנשים שהכרתי כאן.

עצוב לי, למרות שאני חופרת את חיי למוות ברחבי הפייסבוק כבר כמה שנים ולא כתבתי כאן כלום מאז 2013. הקסם החמקמק של ישרא בלתי ניתן לשחזור. 

 

בכל מקרה, אפשר למצוא אותי בפייס (Orit Sveta Brener) וגם במייל (Svetybrener בג'ימייל)

 

נתראה בשמחות,

סווטה.

נכתב על ידי , 23/12/2017 18:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-30/10/2022 11:24
 





58,564
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSvety אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Svety ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)