לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפשת א\עבודה

בין עבודות, מחפשת עבודה, מובטלת איזה שם שלא אקרא לזה, תקופה קשה. בבלוג אתאר את ימי בחיפוש אחר עבודה בכרך הגדול.

כינוי:  מחפשת א\עבודה

מין: נקבה

Google:  מחפשת א\עבודה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

אני רויטל אביטל ומזכירות בכלל


כעבור כמעט חודשיים מצאתי עבודה, כיום אני (whait for it, whait for it) מנהלת אדמיניסטרטיבית. אני מנהלת משרד ותחתי 3 עובדים נאמנים: מהדק סיכות, טלפון, וחבילת פוסט איט צהובה. אני חולקת משרד עם מחשבי הנאמן, ותייבת המייל היא הקשר שלי לעולם. דרכה עובר הכל: הצחוקים במשרד, הפקודות מהבוס, ועוד דפים נוספים שיש למסור לאדם כזה או אחר.

לא מה שדמייניתי, אבל נכנס הצק בסוף החודש וגם זה משהו. חוץ מזה את האפרוריות המשמימה מפיגות הדמויות הצבעוניות שמנהלות ציוד משרדי יחד איתי. מדהים לפעמים שהאנשים הכי רגילים, הם המיוחדים ביותר. זהו מפגש תרביות הדומה לזה המתרחש בנסיעה למזרח או כל מקום מרוחק אחר, האנשים הם לא בהכרח טובים יותר, אבל הם לחלוטין נוף אחר.

אם עדיין לא הבנתם, אני תל אביבית מושבעת, עם חלומות גדולים ומעט מזל. אורטל בת 29, נשואה +2 ורויטל בת 38, רווקה וחולמת להתחתן +4. הם לא האנשים שאני פוגשת כל יום. בחורות שבוחרות פקדנות את צבע המרקר בו הן משתמשות, מפיקות הנאה אסטטית מדף שנוילן בקפידה, ומקבלות מיני אורגזמה מהסידור המופתי שהן השליטו במשרד. הן מגיעות כל בוקר בשמחה למשרד ובסוף היום זזות בריצה לזאטוטים הקטנים. הן חביבות, טובות לב ומאושרות בחלקן. לעולם לא ציניות, לא מאבדות מקור רוחן, או מסט העטים הצבעויניים שלהן. לא משהו שפוגשים בתל אביב כל יום (והן לא גרות בתל אביב כמובן). כל יום אני מופתעת מחדש, וחשה עצמי כאנתרופולוגית שגילתה שבט אקזוטי ונדיר, כזה שערכים כגון תחרותיות, שאפתנות ואגו לא חדרו לתודעתו.

ככה, שבנתיים לא משעמם לגמרי, בו רק נקווה שהמחקר יגמר תוך חודשיים עד שישה

שלכם, מרגרט מיד.

נכתב על ידי מחפשת א\עבודה , 8/11/2009 20:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחפשת א\עבודה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחפשת א\עבודה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)