לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסגרת



כינוי:  מעיין~




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

לסיום סיומת


טוב, זהו זה הסוף בינינו. מסגרת טובה שהיית לי בלוג יקר! 


 


תודה על האפשרות לפרוק כאן, 


על המרחב האינטרנטי הזה 


 


כשהסתכלתי על מעמקי הארכיון בשנת 2009 נזכרתי שהמקום הזה היה גם די מטריד פעם, 


חיפשתי איפה לפרוק את יצר ההרס העצמי של נעוריי והתחברתי לכל מיני פדופילים חרמנים 


פיתחתי את הפרעת האכילה שלי וניסיתי להצטרף לכל הבחורות הרזות 


 


עם השנים כל השיט הזה התנדף, ואפשר לראות את הרצון העצום שלי לצמוח ולהתגבר על רעל ושנאה עצמית או באופן כללי


המילים בכל שטח הבלוג הזה מכילים למעשה דלתות לצמיחה שלי בתור בן אדם 


כל פעם דלת אחרת שהמילים פתחו לי, ונבטים כאלה או אחרים שנכתבו וביקשו להפוך לצמחים 


 


הכתיבה מקדמת את הצמיחה הזו,


מדהים אותי להסתכל אחורה ולראות את ההתפתחויות שלי וכמה דחפתי את עצמי ללמוד לאהוב את עצמי ולנסות להשתפר. 


ומדהים אותי כמה כאב יכול להיות בתוכי,כמה אני צריכה את הפורקן הכתוב הזה כשאין שום דבר אחר להאחז בו. 


אני גם אמשיך לפרוק,וכשאהיה מוכנה אולי אעשה זאת שוב באמצעות האינטרנט. הרי גם מחוץ לישראבלוג יש לי יומנים מלאים משלל שנים. 


 


הכתיבה גם מאמתת אותי עם מציאות, כי כשאני מסתכלת אחורה בארכיון אני רואה נטו את האמת שלי,הרי אין לי שום מניע לכתוב שקרים 


היא הופכת זכרונות לחדים יותר וקיימים יותר 


 


אני אמצא לי מרחב אחר לבטא את המילים שלי,לעשות רשימה של המוזיקה שאני אוהבת,של ספרים טובים ותמונות מרגיעות 


 


וזה טוב,יש בזה משהו חיובי,מרענן ומחדש


 


וי ניד טו קיפ מובינג 


 


ואולי החוסר בבלוג הזה יוליד משהו חדש ונקי יותר 


 


מהאובססיה לכמות הכניסות כנראה שאצטרך להפרד 


 


פעם זו הייתה ממש מטרה ממשית שלי,עוד בבלוגים קודמים 


 


ומה שמדהים אותי בעיקר זה שהבלוג הזה היה אך ורק שלי. מעולם לא סיפרתי עליו לאף אדם. 


 


רק אם מישהו חיטט לי במחשב ברצינות הוא היה רואה את הבלוג שלי והבושה הייתה עליו. 


 


זה מקום וירטואלי ספירוטאלי פשוט מגניב, כולם משתפים ורואים שהם לא לבד בחרא ושיש עוד אנשים שיש אצלם מורכבות - בשונה מהמדייה של הפייסבוק שמה כולם מציגים רק חלקים ורודים בחיים העלובים שלהם. (או המדהימים..)


 


בכללי אני צריכה להמציא את עצמי מחדש, 


להיות אני 


האדישה המרגישה המתלהבת הסוחפת והנסחפת 


 


לחפש מילים חדשות ואומנים חדשים


וגם במות חדשות להיות מי שאני.


 


בהצלחה לכולם בדרך החדשה שלהם 


 


אני אוהבת ומודה לכל אדם שקרא כאן ועניינתי אותו 


 


תהיו טובים 


 


מעיין 


 


(עכשיו אני מבינה שאני צריכה להפרד מהזהות שלי בתור מעיין. הרי זהו לא שמי. 


מיינד פאק...)


 

נכתב על ידי מעיין~ , 29/12/2017 10:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

22,152
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיין~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיין~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)