לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אירוטיקה גאה


סיפורים אירוטיים או חוויות מיניות שלי, לסבית בארון, אבל עוד חוקרת כדי להיות בטוחה. מקווה שתהנו (;

Avatarכינוי:  Outrageously_Insane

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

מציאות כואבת.



תורידי ממני בשקיקה ב
תשוקה
כיסוי עיניים שחור בצבע
כחול שמיים
תנשקי אותי ו
תפרשי ידייך סביב גופי
חבקי אותי
אל תעזבי לעולם
הצמידי גופך אל גופי
תני לי להרגיש אותך
בי.
רוצה ללפות פנייך
לנשוק לשפתייך
חיכוך רגלינו
השתנקות נשימותינו
גניחות מוסתרות מסביבה עויינת
כולן אסורות כולן
טהורות
החזיקי ידיי ופלי איתי אל תוך החלום
בואי נברח בואי
נגשים חלום,
תשכחי מהשאר תשכחי מ
עצמך,
הרגישי את פעימות ליבנו מתאחזות כאחת
הרגישי את נשימותינו נכרכות זו בזו,
את לא מצליחה?

תסתובבי ו
תזרקי אותי לתהום של לבד של
ייאוש
הצלקות נאגרות ועוד מעט כבר אין
פני שטח להכיל את
המכאובים,
תמיד ידעתי שאני
בנאדם מתמכר ל
דברים אסורים.



וזו לצערי,
יצירה שנכתבה על בסיס המציאות.

נכתב על ידי Outrageously_Insane , 12/9/2009 14:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור ראשון.



סיפור אירוטי ראשון שכתבתי, ובאמת חשבתי על זה><
זו רק ההתחלה,
מקווה שיגיע עוד...
בנתיים..מקווה שתהנו. (;



באת אלי הביתה, אירוע לא נדיר במיוחד, בהתחשב בעובדה שגרת בקצה הרחוב שלי.
זה היה אחר צהריים אביבי, השמש קרנה וחייכה אלי חיוך עדין,
לא צורם, מלטף שכזה.
הייתה בריזה קלילה שליטפה את לחייך ונתנה לשיערך מראה..הוליוודי משהו.
ישבנו במרפסת על קפה קר וסיגריה, כמו תמיד,
דיברנו על דברים לא חשובים ואנשים חשובים מאוד,
שמענו מוסיקה של זמרות מטומטמות עם מילים מטומטמות עוד יותר,
אבל אהבנו את זה.
את טופפת על הרגליים ושרת אל תוך מטאטא, שבשבילנו היה ממש כמו מיקרופון אמיתי
שמעתי אותך כ"כ צלול.
גם בלי משקפיים,
ראיתי אותך כ"כ טוב.
היית יפה. כ"כ יפה...

~

אהבתי אותך עד כאב, קינאתי בכל אדם שקיבל את חיוכך.

הכרנו כבר שנים.
את לא ידעת אבל..תמיד אהבתי אותך ככה.
תמיד.

עם שיער חום גולש, קצת מדורג,
ארוך ארוך ומבולגן
כששאלת אם יש לך שוונצים כשאספת אותו אמרתי "לא, זה מושלם"
הם היו כ"כ יפים לך
הכל היה יפה לך
תמיד היית מושלמת עבורי.

היה לך את הניצוץ הזה-חן שכזה בעיניים
לא היה את זה להרבה אנשים שהכרתי
את היית פשוט מדהימה.

רציתי אותך עד עמקי נשמתי.
רציתי לדחוף אותך על קירות
לפזר את שיערך ולאחוז במתנייך
לנשק את צווארך ולגעת בשדייך
רציתי אותך
רציתי את כל כולך
בכל מעודי.

~

אחרי כמה רגעים של צחוק מכל הלב וריקודים סלוניים מאולתרים מקצה אחד לשני של המרפסת,
עצרנו
נשמנו.
התנשמנו בכבדות וצחקקנו, שוב-לא עניין יוצא דופן במיוחד.
הרגשות חילחלו לתוכי והשתלטו עלי עד שלא יכולתי
הסתכלתי בעינייך במבט מיוסר, אך חושק
ראיתי את התהייה בעינייך
תהיתי אם את מבינה.

מתוך אינסטינקט, בלי כל מחשבה-
התקדמתי לעברך
לפתתי את פנייך בידי
ונישקתי אותך.

לא התנגדת, לא עצרת בעדי
ולא התרחקת.
מגע שפתייך על שפתותי מנע ממני לעזוב
לא יכולתי,
לא רציתי.
מרגישה את מהלומות ליבך באחיזתי ושתינו פועמות בסערה.
לא ציפית. לא ידעת.
..אבל לא התנגדת.

הרחקתי פני והסתכלי בעינייך
מבט מבולבל אך עדין שכזה, נחרט בעינייך.
"אבל..."
-"אני אוהבת אותך." אמרתי בלי לחשוב.

נישקתי אותך ואת השתלטת עלי
נישקתי אותך כאיול אלה השניות האחרונות של חיי
נישקתי אותך
ולא רציתי לעזוב לעולם.
הדפת אותי ממך והסתכלת לי בעיניים
פחדתי והייתי נרגשת בו זמנית, אך הפחד גבר ככל שעברו מאיות השנייה ופחדתי פחד מוות שאאבד אותך בגלל הורמונים ואינסטינקטים מזדיינים.
הסתכלת אלי במבט של כמעט תיעוב, חושניות נוטפת מעינייך
הלב שלי פעם אל מחוץ לליבי ופחדתי פחד מוות.
אך באותה שנייה-לפטת את ידי והרצת אותי אל החדר.

טרקת את הדלת מאחורינו ונעלת
דחפת אותי על הדלת, זרקת את גופך כנגדי,
החזקת במתניי ולחשת בקול משכר אל אזניי
"...קחי אותי."

הסתכלתי בעינייך, צללתי אל תוך החיוך המתוק והשובב שהתנסס על שפתותייך ונכנסתי אל תוך גן עדן.
פשטתי את חולצתך,
היית עם החזייה הורודה של הדובדבנים..
פתחתי את הכפתורים של הג'ינס הקצרצר
תמיד צחקתי עלייך שאלה "מכנסי כוסיות", אבל בכל פעם שראיתי אותך איתן סיננתי אל עבר השמיים "..תודה אלוהים"
היית עם תחתונים שחורים ופשוטים כמו שאת תמיד אוהבת,
ובכל זאת, הבד השחור והפשוט הזה היה יותר סקסי עלייך מכל חוטיני או תחתוני תחרה על כל אחת אחרת...
הסתובבת ונשכבת על המיטה עם הגב, כשאני בינתיים מתפשטת בעצמי
ראיתי אותך מביטה בגופי מתפתל בין פיסות בד צבעוניות וחשקת בי.
הורדתי חזייה ומאותה שנייה-התחלת לגעת בעצמך.
היית רטובה, ראיתי גם מבעד לתחתון השחור
רציתי אותך יותר מאי פעם.

עליתי עלייך
הספקת כבר להוריד חזייה..
נישקתי אותך ונגעתי בשדייך
ליקקתי ונישקתי כל אחד מהם כאילו היו מקור חיי.
התחלת להתנשף נשיפות עונג ותאווה,
ולא יכולתי לחכות יותר
רציתי לענג אותך עד כמה שאפשר.

נישקתי את דרכי למטה
לא עבר סנטימטר בלי ליקוק
ואת התפתלת בין ידי ויכולתי להרגיש באוויר את ההתרגשות והתאווה
לסקס.

הפשלתי את התחתונים שלך והנה היה מולי
האיבר היפה ביותר בגוף האישה
כולך רטובה ונאנקת למגע שלי
כ"כ חסרת אונים ושבירה ו
כ"כ יפהפייה.
ליקקתי אותך אלי והיית פשוט..כ"כ טעימה.
גנחת והתפתלת בין ידיי
והרגשתי את האגן שלך נדחף כנגדי
רצית אותי
בתוכך.
דחפתי אלייך אצבע וגנחת עונג צרוף.
דחפתי בנמרצות, ועמוק,
ועוד אחת.
לסירוגין ליקקתי אותך,
ואת גונחת ונאנקת טירוף.
תנועות האגן שלך נעשו זריזות יותר ויותר,
הבנתי שאת עומדת לגמור,
שאת עוד מעט מגיעה לסיפוקך.
ליקקתי עוד ודחפתי עוד יותר עמוק,
והנה הרגע הגחע
גניחותייך נעשו מעט קטועות והרמת מעט את גבך אל עבר התקרה
"כן, כן,כן....."
עוד דחיפה אחת לעומק ו
"אאהההה......!"
גמרת.
הפלת גופך בחזרה אל המזרן והתנשמת בכבדות.

לקחתי ליקוק אחרון ממך,
וחזרתי אל גובה פנייך.
הסתכלת אלי ואמרת "..וואו."
סובבת אותנו כך שהיית מעלי,
נישקת אותי ודחפת את אגנך כנגדי,
נישקתי אותי באקסטזהה ואמרת לי
"אני אוהבת אותך. הרבה יותר מסתם".
-"גם אני אוהבת אותך. ככה."
נכתב על ידי Outrageously_Insane , 4/9/2009 17:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,926
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOutrageously_Insane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Outrageously_Insane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)