לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתר תדמית


הקמת אתרי אינטרנט – רוצים אתר תדמיתי, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט, תכנים וקידום

כינוי:  אתר תדמית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

צעדים בהקמת אתר אינטרנט לעסקים


בעלי עסק מודעים לחשיבותו של אתר אינטרנט אשר יהווה את כרטיס הביקור שלהם. על כן חשוב להגדיר מראש את הצרכים ואת המטרות של האתר. קל ופשוט להחליט על בניית אתר אינטרנט לעסק אך הגדרתו היא לאו דווקא כה פשוטה וזוהי אכן אבן הבוחן האמיתית.

קבלת ההחלטה להקמה של אתר אינטרנט לעסק חייבת לבוא בצורה הנכונה. להכיר את סוגי הספקים איתם בעל העסק צריך להתמודד בדרך להקמתו של האתר וכמובן כיצד לדעת במי לבחור. חשוב לא פחות הוא קביעת תקציב בכדי שתהיה איזו שהיא מסגרת בה צריך לעמוד אשר עוזרת בארגון סדר העדיפויות.

 

בנייה, קידום אתרים - צעד ראשון

 

חברת בניית אתרים תדע לכוון את בעל העסק לקראת הקמת אתר אינטרנט. על מנת להשיג יציבות בעיני הגולש חשוב למצוא שם דומיין שייצג את העסק נכונה שיאפיין את העסק וכך ייצור את הרושם הנכון. זהו לא רק שידור של תדמית הדומיין למען הגולשים אלא גם העברת תדמית זו למען מנועי החיפוש.

חברת בניית אתרים תדע עד כמה חשוב ללכת על פשטות, שם קל לזכירה. זהו בדיוק לאן בעל העסק צריך לכוון בבחירת שם הדומיין המתאים. במידה וניתן לשלב את שם הדומיין עם מותג החברה אזי זוהי בחירה מעולה אשר תעזור לגולש לזכור ביתר קלות את אותו אתר אינטרנט.

 

בנייה, קידום אתרים  צעד שני

חברת בניית אתרים מספקת שירותים של אחסון. כל אתר אינטרנט חייב שיהיו לו שירותי אחסון, שירותים אלו הם קריטיים לנפח האתר וככל שיהיו יותר גדולים יותר טוב. אמנם אתר אינטרנט התחלתי לא יצטרך הרבה מקום אחסון אך לשם תעבורה עתידית כדאי לדאוג גם למקום אחסון עתידי.

ישנם חברות המספקות שירותים אלו של אחסון ואף במחירים סבירים אך חייבים לשים לב שמקבלים את האיכות של התמיכה הטכנית במידה וצריכים. שירותי האחסון יעזרו לאחסן קבצים, גיבויו של האתר, תמיכה בבסיסי הנתונים של אתר אינטרנט, מיילים ועוד.

צעד שלישי

הדגש החשוב של כל אתר עסקי- קידום נכון של האתר. חשוב לבנות אתר ידידותי למען אופטימיזציה.

נכתב על ידי אתר תדמית , 18/10/2011 15:26   בקטגוריות אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאתר תדמית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אתר תדמית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)