לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלוחשת לרוחות



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

געגועים לפעם


קרה לכם פעם שישבתם מול המחשב ועם כל הטכנולוגה של היום לא הצלחתם למצוא מישהו שאתם ממש הייתם רוצים לחדש איתו את הקשר?

היום בבוקר ישבתי מול החיפוש חברים בפייסבוק ואני מחפשת אותו. ידיד, מהעבר הרחוק. וכשלא מצאתי אותו נכנסתי סתם לשמות של כל מיני אנשים מהעבר שלי ומהם לחברים שלהם ומצאתי וראיתי מלנטלפים של פנים מוכרים ומחייכים וגיליתי שגעגועים מתקשים לעבור דרך מסך המחשב אבל הם חלק בלתי נפרד מהרגשות שלנו.

 

פתאום קלטתי שהזמן טס מהר מהר ואני עלולה להתחרט על שלא חידשתי קשרים כשיכולתי...

 

 

נכתב על ידי ג'וזפין אם , 14/9/2009 07:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילות לבנים


אולי בגלל המעבר, ואולי בגלל שאני פשוט פוחדת...
בזמן האחרון אני נהנת מלילות לבנים. לילות ללא שינה בכלל או חצאי לילות. לעיתים הלילות עוברים עלי במיטה, עם מחשבות ופנטזיות על החיים. עם חלומות ועם רשימה של מה לעשות מחר או בכלל. בעד ונגד- אמא לימדה אותי.

הרפתקנית- אבא אוהב לקרוא לי. לא בקונוטציה החיובית שלהמילה. אין לי מושג למה הוא חושב שנולדתי ככה בלי לקבל את הגנים המשובחים שלו. הרי, האם לא הוא סחב את אמא שלי לחצי השני של הגלובוס לארבע שנים? האם לא הוא כיום מדריך טיולים ברחבי העולם? חי חיים כפולים?

אני אוהבת אותך אבא. הידעת זאת?

הלילה עבר עלי עם התקפת קוצר נשימה...

אבל לפנות בוקר נתקפתי ברעב בלי רצון לאכול. אז עמדתי לבשל משהו.
הכנתי אורז עם פטריות, גזר, קשיו וצנוברים. אלוהים יודע אם זה בכלל אכיל! היום נטעם את הניסוי החדש שלי. אם לא אכתוב כאן יותר, תדעו- הניסוי לא הצליח ומתתי :)


נכתב על ידי ג'וזפין אם , 13/9/2009 05:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיפור


1) צביעות לצום כשיום אחרי חזורים לא לשמור שבת/ כשרות.

2) דוחה בעיני שמבקשים כפרה ומחילה ומיד אחרי זה שוכבים עם אשתו של החבר שלכם/ עם אחת מהעבודה

3) מכים על חטא ובאותו שבוע מלכלכים על מישהו מאחורי הגב.

4) מתענים ומרגישים חרא אבל יום למחרת השגרה מנצחת ושמים את הצום במגירה לשנהץ

 

מה עם בן- אדם לחברו? לא חשוב כבר הא?

את האתיופים נשים בחלק האחורי של האוטובוס ולא ניתן להם לשתות מאותן ברזיות. כבר מבתי הספר הצלחנו להפריד אותם.

תימנים, מרוקאים, רוסים, אתיופים, עירקים, אשכנזים. אף פעם לא נחשוב על כולם כשווים. כל אחד בטוח שהוא הכי קרוב לשלמות.

 

אוף .אני כותבת שורה ומוחקת. רוצה להגיד הכל ולא יוצא כלום.

 

אנחנו לא העם הנבחר. אנו חבורת הזבל שחושבת שהם הנבחרת המנצחת של אלוהים על סמך ספר מלפני אלפיים שנה.

 

אל תקראו לי יפת נפש. זה ניהיה ביטוי גנאי. אל תקראו לי בכלל כלום. אל תשימו עלי סטיגמות.

 

פעם דתייה, כיום לא מוגדרת. היכ טוב. לא מוגדרת...

 

 

נכתב על ידי ג'וזפין אם , 13/9/2009 00:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ג'וזפין אם




209
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וזפין אם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וזפין אם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)