לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never say never because never it's forever


Be the change you want to see in the world

כינוי:  *** ^.^ ***

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

-פרידה-


הנושא של הפוסט פרידה כי הייתי חייבת אותו לאצמי , הייתי חייבת להשלים ולסלוח כי המשכתי האלה ודווקא היום חשבתי לסגור מעגל שהיה פתוח במשך תקופה ממושכת .

אז כמובן שחלק גדול מהפוסט יהיה סביב אותו האדם , אותה התקופה אותו הרצון ואותם הרגשות שפעם היו סוג של איך לומר ? רדיפה ? אולי פחד או אולי משהו שעדיין לא מצאתי לו שם . הייתי פוחדת להתמודד איתם , ואיתם הכוונה אותם הרגשות והדאגות שהיו לי תמיד ליד , שתמיד היו באיזה שהיא פינה בלב , בראש , במחשבה שפשוט היו נמצאים שם כל הזמן בכל דקה ושניה שהייתי חושבת עליו . אז כן חשבתי לאצמי היום בבוקר הגיע הזמן לסלוח לאצמי , והפעם באמת לסלוח . וישר קפצה לי שאלה " אני בטוחה ? " לא יודעת באמת שלא יודעת , אבל אני מרגישה שאני חייבת לסגור מעגל .

והפוסט הזה לא הולך להיות סוחט דמעות כי הגעתי למסקנה שאין טעם לצער אין טעם לדמעות אין טעם לדיכאון .

3-4 השנים האלו שהכרתי אותך היו לי למטען למשך תקופה ממושכת שהיה לי כל כך קשה להשלים איתו , ולהבין שאתה יותר לא חלק מכל זה . האמת אם היום הייתי יודעת שכל זה יקרה אני מניחה שהייתי אומרת רק משהו אחד . אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי אף אחד אחר . אבל היום זה כבר לא ככה היום קיימים אנשים אחרים שתפסו את המקום אצלי בלב  ואני רוצה להדגיש אנשים , כי אתה הייתה יחיד שתפס כל כך הרבה מקום שם , וכשהלכת הוא נשאר ריק ואבוד .

ולתאר את מה שעבר בי כשהבנתי שזה הסוף, לא אפשרי כל כך רציתי לבכות לצעוק ולברוח מישם כל כך היה לי קשה להתמודד אם זה שוב , זה כל כך כאב לי לראות אותך , פשוט סבלתי .

ואני רוצה למחוק את כל הזכרונות ממך שנשארו לי כל כך הרבה . דברים פשוטים שהיו גורמים לי להיות האדם הכי מאושר .

אז זהו היום זה היום האחרון בשבילך שהוא כולו שלך . מעכשיו והאלה הכדור בידים שלך ותעשה איתו כל מה שאתה רוצה רק תדע שכדור לא לעולמים הוא גם יכול להתפוצץ . ועכשיו כשאני לא כועסת על אצמי ולא עליך אני יכולה לדעת שאני לא ירגישה אשמה כשאני יראה אותך שוב .  מה שכן .. פעם הייתה אדם מיוחד ושונה מהשאר ועכשיו ? אתה בדיוק כמו כל כולם כמו אותם האנשים שפעם לא הייתה סובל , וזה לא תרוץ שכולם משתנים , אתה לא כזה אתה באמת לא . וחבל שאתה  מנסה לדמות אותך עליהם תאמין לי . שאתה באמת הרבה יותר טוב מהם ופעם הייתה כל כך מיוחד ושונה ועכשיו אתה סתם עוד מישהו .

 

נכתב על ידי *** ^.^ *** , 26/8/2009 12:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,783

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*** ^.^ *** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *** ^.^ *** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)