לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2022    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2022


אני חושבת שזאת הפעם הראשונה מאז שעברתי שאני לא לגמרי שמחה לחזור.

זה מוזר, כשהזמנתי את הטיסה הזאת ממש רציתי שזה יקרה. אפילו חשבתי להישאר יותר משלושה שבועות, למרות שגם זה זה ארוך. עד סוף החגים. עד כדי כך רציתי להיות פה.

אבל מלבד כמה רגעים של ״טוב להיות בבית״, מאז שנחתתי אתמול אחה״צ בעיקר בא לי לחזור הביתה. לא, האמת שזה שקר, בעיקר בא לי לחזור הביתה מאז שהגעתי להית׳רו אתמול.

לא יודעת, אולי זה בגלל שלא באמת הספקתי להיות בבית, ואולי זה פשוט מאותה הסיבה שהתגעגעתי כשהייתי בוונקובר, אבל... אני מתגעגעת. בא לי לחזור לעבודה. למשרד, בעיקר. לחברים שלי.

אוף. לפעמים נראה לי שלא משנה איפה אני אהיה, תמיד אני אתגעגע למקום אחר. אפילו שזה קרה הרבה פחות בחודשים האחרונים, אז אולי זה לא לגמרי נכון. אולי כן. לא יודעת. אפשר שהכל יחזור להיות פשוט שוב?

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 24/9/2022 20:24   בקטגוריות מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,530
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)