לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place .. My Life .. My Blog :D


אני יוליהה...ואני בי...הבעיה שאני לא גאה בזה...לכן פתחתי בלוגג...^^" מקווה שזה יעזור לי להיות גאה בי...איך שאני : D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

שאלוןן....להכרות טובה יותר D :


1.איך קוראים לך ?יוליה ( נראלי, יש מצב אמא שלי עבדה עליי לא!? )

2.שם משפחה ? עזבו,פדיחותת -_-

3.שם כינוי ? יולי ( :

4.עוד שם כינוי ( בטוח יש לך ) – יוגי ( :

עוד שם כינוי ? ( בטוח יש לך ) – יוקי ( :

5.איפה אתה גר ? בבית ..

6.קומות או קרקע ? קומות D :

7.איזה קומה ?48!...סתם..ראשונה : D

8.יש לך אחים ? לא..

9.יש אח ? אמרתי לך שאין לי אחים!

10.יש אחות ? נו מה הקטעע?!

11.יש לך חדר לבד ? דאא

12.כייף לך בחדר ? WTF?

13.מי יותר גדול אתה או אמא שלך ? תאומים ..

14.אתה הכי קטן בבית ? ממ.. כן ) :

15.אתה מפונק ? מאווד

16.אתה עצלן ? כהה אחי :)

17.אתה מתקלח ? לפעמים, במקלחות של הים (זה בחיננםם) D :

18.איזה צד במשפחה שלך אתה יותר אוהב ? אווו...שאלה קשהה..

19.מאיפה המשפחה של אמא ? ארץ לעולם לא ^^

20.איפה נולדת? בבית חולים ..

21.איזה מספר אתה אוהב ? אני לא אוהב מספרים..הם לא נחמדים אליי!

22.איזה צבע אתה אוהב ? צהוב כמו השמיים -_-

23.לא יכלת לבחור אחד ?איך ידעת שלא יכלתי לבחור????????!

24.מה עשית היום ? קקי (:

25.נהנית ? ברורר...-_-

26.מה עשית שם ? כייף חיים

27.מה אתה עושה מחר ? שוב קקי (:

28.מה אתה מתכנן לשישי שבת ? עוד לא תיכננתי כלום..] :

29.איך בשביתה ? איזה שביתה?!..יש שביתה שאני לא יודעת עלייה?!

30.מה הדבר שאתה הכי שונא ? שלא מאמינים לי ) :

40.מה הדבר שהכי קשה לך לעשות ? להקשיב בשיעורים ..

41.מה אתה הכי אוהב לעשות ? לא להקשיב בשיעורים ( :

42.בשביל מי היית עושה בנג'י ? בשבילי :]

43.איזה יום הכי אהבת בחופש הגדול הראשון ( :

44.איזה יום הכי שנוא עלייך בחופש הגדול ? האחרון ) :

45.מי הילד הכי מטומטמם שאתה מכיר ? או..יש הרבה..

46.מי הילדה הכי מטומטמת שאתה מכיר ? אני...^^

47.איזה יום הוא היה היום הכי מצחיק בחייך ? ל"ג בעומר 2008...אויי...זיכרונות...

48.מי הבן אדם הכי חמוד לדעתך ? הילד שאני דלוקה עליו...אויי..הוא חמודד...^^

49.והכי חרא ? הילד שאני דלוקה עליו...אויי...למה הוא לא אוהב אותיי?!

50.והכי בכיין ? אני..

51.והכי מסכן ? אני...כי הילד שאני דלוקה עליו..לא אוהב אותי!

52.והכי מרגש ? אני...חח

53.והכי מצחיק ? החברה הכי טובה שלי ..

54.אפשר פירוט בבקשה ? שניה אני יביא את התפריט D :

55.מי תמיד פה בשבילך ? אמא [ :

56.יש לך שיער יפה ? מכוער + ... אם כבר מדברים על שיער - שמתם לב שלכל הספרים יש שיער מכוער !? : )

57.איזה שירים אתה אוהב ? שאפשר לשמוע אותם ..

58.איזה זמרים אתה אוהב ? ששרים שירים ..

59.מה ה2 שירים האהובים עלייך ? אויי..יש הרבה...

60.שירים באנגלית אתה אוהב ? יא מאן XD

61.איזה ? באנגלית ..

62.כן חמוד .. אני יחכה עוד הרבה זמן ? תחכה מה אתה רוצה ממני?!

63.אתה אוהב אותי ? ברור..

64.אתה חולה עליי ? ברור..

65.אתה מת עליי ? גם חולה וגם מת ?, היית מת ..

66.שקרן אני יודע שאין לך חיים בילעדיי נכון ? לא!

67.אתה עייף מהשאלון ? אם הייתי עייף הייתי הולך לישון , דבע =\

68.אתה יודע שזה עד 100 נכון ? אם אתה אומר ..

69.להמשיך בשאלון ? תמשיך -_-

70.אני ממשיך .. להמשיך ? תמשיך תמשיך!

71.האדם האחרון שהתקשר אלייך ? לא זוכרת...

72.האדם האחרון שדיברת איתו באיסיקיו ? את לי איסיקיו...-_-

73.המקום האחרון שהיית בו - מטבח..שטפתי כלים : D

74.הדבר שלא היית מוותר עליו בחיים- על הטךפון טאץ' החדש שלי [ :

75.תכונה טובה שלי: עם יש כזאת ביכלל..] :

76.תכונה רעה שלך ? תגידו אתם :\

77.יש לך פלאפון ? אז לאא -_-

78.מה המספר ? אתה רושם!?

79.עם מי אתה מדבר הכי הרבה בטלפון ? עם חסום חח

80.עם מי אתה מדבר הכי הרבה באיסיקיו ? אין לי אייסיקיו!

81.רוצה לשתות? וודקה שתי זיתים [ ;

82.אתה מצחיק? לא אני .. הטימטום שלי =]

83.אתה נהנה מהשאלון ? ברור אחי זה כייף לא נורמלי ..

84.אתה יודע שהוא אוטוטו נגמר ? מה זה אוטוטו?..

85.הייתה בחו"ל ? כן ( זה קיצור של חולון לא? )

86.הפלגת פעם ? יש לי מחלת ים  ] :

87.עם מי הייתה רוצה לגור אחרי צבא ?חכה..עוד יש לי זמן...

88.פעם אחרונה שבכית ? כשאמא שלי אמרה לי שהיא לא תיקנה לי ת'אופניים שרציתי ) :

89.פעם אחרונה שצעקת ? אויי..לא זוכרת..

90.יש לך שמחת חיים ? אחושמוטההה :):):):):):):)

91.אתה יודע שיש לנו עוד 10 שאלות ? 9 י'לא בני גורן

92.אתה יודע שאני אוהב אותך !? כן,כן..גם אני אוהבת עגבניות שרי....0.0

93.אתה אוהב אותי ? תשמע זה לא שיחה לשאלון אנחנו צריכים לדבר על זה ב5 עניים!

94.מתי קמת היום , ואם העירו אותך ? קמתי לבד בחמש וחצי....] :

95.מה נשמע הכל טוב ? עוד 5 שאלות יהיה טובב (:

96.מי על המסך שלך במחשב ? אני D :

97.אתה מאוהב ? כן : ]

98.נכון שנהנת איתי ? כהה בקטנה.. אבל אני שמח שזה נגמר =)

99.נכון שעכשיו אתה מתה עליי ? ת'אמת שלא .. אל תפגע!

100.כמה מילים לסיום ? "היה טוב וטוב שהיה" D :

נכתב על ידי Bax Bunny : D , 27/9/2009 11:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ..שיר שכתבתיי D :


טוב..אני נורא אוהבת לכתוב...ואתמולל יצא לי לחשוב טוב טוב על הילד ההוא שאני אוהבת...וכתבתי שיר...( :

תהנו..[ :

 

שקט,רוח נושבת..

אהבה מרחפת..

אהבה...

שקט...

ואני מיצטערת...

שכך..

שכך זה קרהה..

 

מיצטערת שלא הבנתי..

כמה אהבתי..

שלא אמרתי...

שרק היסתתרתי..

 

מיצטערת..

שלא חשבתי..

ישר ברחתי..

ממך...

 

קשה להודות אבל זה נכון,

זה עומד לי על קצה הלשון..

שאותך אני אוהבת..

אבל למה...כשאתה מיתקשר..

אני מפחדת..

ואותך מסננת?

 

 

שקט,רוח נושבת...

אהבה מרחפת..

ואני..

סוף סוף מבינה..

ואומרת..

 

אומרת..

את האמת..ושוב חוזרת..

ליהתחבא..

לשבתת..

 

אומרת...שאתה הוא האחד...

שמחזיק לי את היד..

כשקשה ואני..

לבד...

 

כמו עכשיו..

מחכה לךךך..

אבל...

איפה אתה?

 

איפה...אתה?!

 

קשה להודות אבל זה נכון,

זה עומד לי על קצה הלשון..

שאותך אני אוהבת..

אבל למה...כשאתה מיתקשר..

אני מפחדת..

ואז מדמיינת..

אותך לידי .

 

 

אהבתםם?...תגיבו D :

נכתב על ידי Bax Bunny : D , 27/9/2009 07:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כניראה לא יוצאת ביום כיפורר...


מאז ומעולם יצאתי ביום כיפר...עם או בלי אופניים....

כתבתי בבוקר שאני חולה....וזה רקק צינון...

שעה לאחר מכןן עלה לי החום ל-38 : D

חוץ מיזה גם ניסיתי לרכוב על הסקייט בבית...ונפלתי על הראשש...פאקק זה היה כואבב!

ההורים שלי נסעו לקנות ת'אופניים..ואני כמובן לא,לא עם חום 38!

הכלל כואב ליי....גם מהחום וגם מהנפילה...

קיצר...אני קבעתי עם ילדים מהשיכבהה...(כולל הילד שאני מאוהבת בו!) ואני כניראה לא אלךך...יואווו איזה ביאוססססססס!!!!!

מה אני הולכת לעשות בבית אני לא יודעת...יש לי את כל היום מחר עד חמש וחצי..כי אנחנו ניפגשים בשש...ואני פשוט חייבת להחליםם!!!

אני מרגישה שאני ..

א.אדפוק אותם כי לא באתי

ב.אדפוק את עצמי כי במקום לצאת עם הילדד הכי מתווק בעולם...ניתקעתי בבית!

כוססעמקקקק.....-_-

 

אויי...למה כל הפוסטים שלי כאלה חסרי משמעות....אני מרגישה שטני כותבת על כאלה שטויות...) :

 

אהה...ותגיבווו יא'חננותתת D :

 

אוהבת מאודד...

יוליה ^^

 

נכתב על ידי Bax Bunny : D , 26/9/2009 18:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Bax Bunny : D

בת: 29

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBax Bunny : D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bax Bunny : D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)