לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיתוף מחשבות

יום אחד עשיתי שטות ומאז זה מתגלגל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

עברנו ???


 

עברנו אל

 

 

http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=dragonscales

נכתב על ידי דרקון המלך , 15/2/2010 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



132 כדור בראש


 

יש לי קצת מחשבות קודרות, אולי נשמע לכם נחמד הכוח, המהירות וההגנה, אך מי ביקש את זה במחיר הזה, הגירוד מטריף אותי, והמחשבה שהקשקשים יתפשטו נניח לפנים מפחידה.

אני מצהיר בזאת שאם הקשקשים יתחילו לטפס לכוון הפנים או לאורך הידיים אני יורה לעצמי כדור בראש לפני שהקשקשים יגיעו לשם ואז אוכל לירות גם צרורות וכלום לא יקרה

 

נכתב על ידי דרקון המלך , 15/2/2010 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



131 מה אומר ד"ר X


 

שוב נסעתי לאיכילוב ובקשתי מד"ר X לבחון את קשקשי המגן התחתונים, הם כבר נמוכים מאד עד לחשש מה הם יכסו עוד כמה ימים....

הוא אישר שאכן נוצרה שורה חדשה, אך לאחר הסתכלות זהירה אמר שבמרכז גם מלפנים וגם מאחור הקשקשים משאירים אזור נקי ואם זה ימשיך כך הרי שהאיברים ההם יישארו מחוץ לתחום המגן.

הוא אמר בבדיחות שאותי משום מה לא הצחיקה שאם גם המה שמו יצופה בקשקשים הביצועים שלי יהפכו למעניינים מאד.....

נכתב על ידי דרקון המלך , 14/2/2010 12:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  דרקון המלך




1,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדרקון המלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דרקון המלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)