לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  may's diary - היומן שלי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009




שלום ♥

אז כן עדכון סוף סוף =]

אני מעדכנת בימים המעטים(מאוד)שאין לי למחרת מבחן

יש לי מבחן עוד יומיים , וביינתים אני מנצלת את היום הזה
גם למחשב וטלוויזיה

פשוט נמאס לי

כן אני יודעת לימודים זה חשוב ,

ואני משקיעה והכל אבל אני לא רואה את הסיום באופק ..

יש לי עוד 3  וחצי שנים ללמוד

זה לא נגמר

 

 

 

יש דברים שאני כבר מזמן חייבת לקנות אבל לא מספיקה בגלל כל הלחץ :\

. הרשימה :

- הספר ליקוי חמה . מתה כבר לקנות.

- מגפיים . כי אפשר בלי זה .

- ארנק חדש וחמוד :)

 

 

Can we bring yesterday back around?"
Cause i know how i feel about you now.
I was dumb, i was wrong, i let you down.
"But i know how i feel about you now
.

אוהבת ♥

מאיה

נכתב על ידי may's diary - היומן שלי , 24/11/2009 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay's diary - היומן שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may's diary - היומן שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)