לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נה נה בננה התחת של אילנה . D:


אממ הי .. עכשיו בטח תרדו למטה .. אז ביי (:

Avatarכינוי:  Tush_^^^

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

אוווף איזה מזג אוויר מעאפן .


אני והבנות מהכיתה שלי פשוט לא יכולות. הבנים נהיו כ"כ חרמנים שזה פשוט מטומטם.

כל דבר יש להם משהו גס לזרוק לנו,או משהו כזה פחות או יותר.

זה במגפה ענקית! יצאנו לטיול והם פשוט לא הפסיקו להציק לנו, לאן הדרדרנו .

 

בכל מקרה,לא עידכנתי הרבה זמן אז הנה שאלון -

מאמינה \ לא מאמינה :

1. אלוהים - כן.

2. אמונות תפלות - לא.

3. גורל - כן.

4. אהבה ממבט ראשון - לא.

5. אהבה וירטואלית - לא.

6. אהבה בשלט רחוק - לא.

7. אהבה ושנאה יחד - כן.

8. אסטרולוגיה -

9. משאלות - לא.

10. גלגול נשמות - כן.

11. חיים אחרי המוות - כן.

12. רוחות - לא.

13. סיאנס - לא.

14. קבלה - לא.

15. מזל - כן.

16. גן עדן - כן.

17. גיהנום - כן.

18. רוחות - לא היה את זה כבר?

19. מפלצות - כן,הבנים בכיתה שלי

20. קסמים - לא.

21. יש חיים בכוכב אחר - כן.

22. יום שישי ה13 - לא.

23. מלאך ושטן - כן.

24. מכשפות - כן.

25. תנ"ך - כן.

 

היום דיברנו עם המורה [ שיעור עם היועצת בבית הספר. ]

על אממ.. כאילו על בנים ובנות.. משהו סטריאוטיפ [ ניראלי ]

שכאילו מה הבעיה שבנים ילבשו ורוד [ ? ] ושבנים לא יתפרו

ושבכל חרטיש ברטיש.. חחח איזה טמטום .

אה, ושהמונח שבנים יותר חזקים פיזית זה לא נכון כי לבנות

יש יותר סיכויים לשרוד לא יודעת חפפפרה לנו גאד.

אה,והיינו צצריכים לצייר 2 עיגולים של חברות ביניהם.

אין , אין לאד הדרדרנו ? רמה חדשה של פיגור .

 

טוש

נכתב על ידי Tush_^^^ , 10/11/2009 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוקפת בטישיו , חולה .


יושבת מול המחשב , מלאה בגלילי נייר שנגמרו ובמלא חתיכות נייר משומש שדחסתי לגלילים.

האף שורף,הראש כואב,אני מסוחררת והעיניים עייפות. הגרון צורב,הבטן כואבת והרגליים - מתות מעייפות.

אני שרופה על החורף,אבל תמיד אני חולה בחורף,ואצלי זה בלתי נסבל. זה לא רק הגרון או משהו,    

 

זה כל דבר אפשרי. ואני ילדה שקשה לה לסבול אפילו צינון של חצי יום!

 

איזה ברקים ורעמים בחוץ,ריח של המטר "הראשון" שזה ממש לא הראשון כבר.

קניתי מגפיים ממש חמודות ואני שמחה על זה

ניראלי פעם ראשונה שאני לא מתחרטת על שקניתי משהו מסוים ! רוצים תמונה ? ~

Hosted by ImageHost.org

Hosted by ImageHost.org

Hosted by ImageHost.org

 

*זה נראה דיי פשוט , אבל זה מהמם עם ג'ינס...*

 

Hosted by ImageHost.org

 - הכינוי שלי זה רוצ'י קוצ'י , ככה החברות קוראות לי [: -

נכתב על ידי Tush_^^^ , 1/11/2009 20:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,855

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTush_^^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tush_^^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)