לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Venus Designs



Avatarכינוי:  InvaderSmile (בלוג עיצוב ועזרה)

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

כלמיני השלמות D:


 

היי, אני יודעת שכבר כמעט חודש לא עדכנתי,

אני עמוסה מאוד מאוד מאוד,

ואני כרגע משקיעה בעיקר בבלוג הבנות שלי, Girls Life.

הכנתי את כל ההשלמות לחתימות ולעיצוב להשלמה,

כשיהיה לי זמן אני אכין את הפוסט הבא-ספיישל חתימות D:



 

ההשלמות לעיצובים:

 

-כל מי ששם את העיצוב חייב לשים את זה מקושר לוונוס ברשימות:



 

לסלינה-פאן:

 

למומיג'י:










לthe new model:







ליומני היקר:







לקאפקייק תמונות:









מפריד:


רקע:


 

(התאמת צבעים)


השלמות לחתימות מהפוסט:























































זהו, ביי בינתיים D:
אוהבת,


נכתב על ידי InvaderSmile (בלוג עיצוב ועזרה) , 4/2/2011 17:54  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,905
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvaderSmile (בלוג עיצוב ועזרה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InvaderSmile (בלוג עיצוב ועזרה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)