לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

My name is not Earl


It is Matilda.
Matilda Kozel.
למרות שגם זה לא השם האמיתי שלי.
אל תשאלו למה מטילדה, כי התשובה שלי בנתיים לכל מי ששואל זה "תשאלו אותה אתם. היא לא עונה לי..."
{למקרה שתהיתם: כן, אני מזל תאומים..}
{למקרה שתהיתם #2: לא, אני לא מאמינה שמזלות קשורים לאופי, אבל מעולם לא התנגדתי לסטיגמה של פיצול אישיות, ואני לא מתכוונת להפסיק עכשיו רק בגלל חוסר אמונה קטן שלי...}
למה קוזל- אתם יכולים לשאול.
זה כי הייתי בבית של חברה שלי וזו הבירה שהיא הגישה לי. העז קרצה אלי בצורה שאומרת "תראי מה רשום פה" ואחרי שאמרתי את השם הזה פעם פעמיים, החלטתי שזה שם כייפי. והבירה גם מעולה, אז... לכבוד הוא לי לאמץ את השם הזה למטילדה. זה קשור לאלכוהול- אני די בטוחה שהיא תאהב.

מחר אני עושה ערב "חזרה לשוכרה". או משהו כזה.
היתה לי קצת בעיה בריאותית קטנה ב4 חודשים האחרונים- לא משהו רציני, אבל כן עברתי ניתוח קטן כדי לטפל בזה.
בעיקרון, עד הניתוח, היה עלי להמנע ממספר תענוגות שכוללים בין היתר קולה, אלכוהול, קפה, אלכוהול, עגבניות (הייתם מסוגלים לדמיין את החיים שלכם בלי עגבניות?!) אלכוהול, ביצים ואלכוהול.
{למקרה שתהיתם #3: אני לא באמת נוהגת לשתות הרבה. רק עם חברים וגם זה מידי פעם. אבל מבין כל האיסורים, אחרי עגבניות- זה אחד ההכי מעצבנים...}
הניתוח הוא אחד הכי פשוטים שקיימים, כך שהיום, משהו כמו 10 ימים אחרי- אני כמעט לגמרי בסדר.
יש קצת הרגשה של אישה בת 60 (שזה פי 2 ממה שנהג מונית חוצפן נתן לי לפני שנתיים ככה, ובגלל זה חגגתי יום הולדת 30 כבר ביום הולדת 23 שלי)- וזה כולל כאבי גב בעיקר, ואחרי התרוצצות קטנה היום באוניברסיטה (היה לי מבחן היום. היה בסדר, תודה ששאלתם) וארוחת צהרים של שחיתות עם חברה שלי (היה טעים, תודה שהתעניינתם) חזרתי הבייתה כולי כואבת ודואבת מחפשת אחר העוזר הפיליפיני שלי, רק כדי להזכר ש-רגע... אני לא בת 60, אני בת 25. ואין לי עוזר פיליפיני- יש לי אחות קטנה ושטנית שלא עושה כלום חוץ מלנבוח על דברים כל היום.

איזה כייף לחזור הבייתה...

בכל מקרה- זה גם קשור לעובדה שלא ישנתי בלילה- כי אני מפגרת.
אני שמחה שאתם מקבלים את העובדה שאני מפגרת ולא אומרים לי ישר "לא את לא!" או לפחות שואלים בסימפטיה מזוייפת "וכי למה ומדוע?"
{למקרה שתהיתם #4: אני לא באמת שומעת קולות בראש, אבל זה לא מונע אותי לנהל איתם דו שיח לפעמים...}
אני מפגרת כי היה לי מבחן מתמטי כלשהו ובמקום לשבת כמו בן אדם נורמלי לעשות את הדף נוסחאות המסיבי של הבחינה יום לפני- הייתי עסוקה בלראות סדרות במחשב.
בעיקר כי כואב לי לשבת הרבה זמן (=בגלל הניתוח) ויותר קל לראות סדרות מהמחשב במיטה, מאשר לחשב אינטגרלים משולשים.
בכל מקרה- דחיתי לרגע האחרון וכמו ילדה טובה סיימתי אותו היום בשש בבוקר, בדיוק חצי שעה לפני שאני אמורה לקום ולהתארגן.
לגבי הסדרות מהמחשב- גיליתי שהגיעו העונות החדשות של הרבה סיטקומים טובים למינהם, וכמובן שקפצתי לראות מה קורה עם My name is Earl שקרצה לי בחביבות בשנה האחרונה. ובנתיים נראה כאילו היא לא ממשיכה הלאה. שזה די מבאס.


אוקי, נראה לי שבתור חפירה ראשונית זה די מספיק, גם ככה מי באמת כבר יקרא את זה חוץ מלקסי (=ידידי משכבר הימים בעל הקרחת החושנית) הפיצול (=חברה שלי שיש לה כנפיים) ואולי אם מתילדה תתן לי- אפילו אני אקרא את זה.
אבל זה בעיקר בגלל שאני לא רוצה שהיא תכתוב פה עם שגיאות, יש לה נטיה לעשות כך, ולקסי- מנוול- אוהב לתקן.
איזה מזל שיש את חוק האחת עשרה...
(אני מניחה שאני אשמור את זה לפעם הבאה. אם יהיה פה מישהו בעל סימני חיים).

שיר טוב- הכל טוב.
ברוכים הבאים לעולם של מטילדה.
ואלס מישהו?




נכתב על ידי , 25/9/2009 20:30   בקטגוריות קולות בראש, אלכוהול  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)