לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

דברים שגורמים לי לרַרֵר...


גיטרה
ומה שנוגע אליה.
קלאסית, בס, חשמלית... כמו שאמרתי בעבר- אפילו יוקליילי קטן.
ואני אתן לדוגמא את מה שאמרתי לידיד שלי בראוניז:
"אתה יכול להגיד את הדבר הכי צעיר (הוא צעיר ממני ב5 שנים) הכי נשי (ויש לו יציאות לפעמים) והכי גיי שיש.
אני ראיתי אותך מנגן על הבס שלך.
אתה תמיד תהיה גבר גבר בשבילי..."

מבטא
בריטי.
אירי.
סקוטי.

גרררררררררר

בגדים
או יותר נכון- החוסר שלהם.
על בנים, כן?
תמיד הדבר שהכי הדליק אותי עם גבר זה כשאני לבושה לגמרי והוא - בדיוק ההפך.
אפילו אמרתי לאחד האקסים שלי פעם, שכמתנת יום הולדת אני רוצה לבלות איתו יום שלם בדירה שבו הוא לא לובש כלו כל היום.
אפשר גרביים, אם קר לו.
אבל חוץ מזה- כלום.
תחשבו על זה- בתכלס- יצא בזול, לא?
בפועל נפרדנו שבועיים לפני היום הולדת שלי כך שזה לא יצא לפועל...
(למרות שאם לא הייתה למנוול הזה חברה חדשה תוך שניה וחצי אולי אפילו הייתי דורשת ממנו לתת לי את המתנה בכל מקרה...)

אלכוהול
גבר שמבין באלכוהול. לא יותר מידי, כן? אני די בורה בנושא.
אבל- מישהו שיודע מה אני אוהב על סמך מה שאני שותה מולו, ויודע מה להזמין לי , ויודע מה להזמין לעצמו.
גרררררר

אליסון הניגן
אם זה בגלל המבט התמים והמעשים הלא תמימים שלה, אם זה גישת הטום בוי שלה יחד עם גירל פאוור מטורף, ואם זה פשוט סתם לשמוע את הקול שלה.
אליסון היא גילטי פלייז'ר שלי...

שלוש המילים הקטנות שקונות אותי
ישנם 3 מילים קטנות, שקונות אותי , לא משנה מה.
אני יכולה לכעוס עליהם, לשנוא אתכם, לייחל למוות שלכם -אבל תגידו לי את שלושת המילים הקטנות הללו- והלב שלי נמס.
"בחיי... את מצחיקה!"
אני זונת צחוקים, מודה ומתוודה.
(זה אולי קשור לעובדה שאני נחשבת ליצור הלא מצחיק אצלי בחבר'ה. ומשום מה דואגים להזכיר לי את זה בכל הזדמנות אפשרית, החארות!)

פרוינלייבן
מי שמכיר את המילה ויודע מה היא אומרת.
לא פחות מאלוהים בשבילי
תוסיפו לזה גם את "כריסטופר טייטוס" ואני שלכם. שדודה לרגלים שלכם. זהו גמרתם אותי. עשו איתי מה שתרצו.
ותדברו איתי על זה עם כוס וויסקי ביד, תוך כדי שאתם לא לובשים כלום, גיטרה חשמלית תלוייה על צווארכם ואתם בוכים מצחוק בגלל משהו שאני אמרתי- וזהו. אני יכולה לתת את נפשי לבורא.
גן עדן זה פה, מעבר לפינה...


אממ... שיר?




נכתב על ידי , 7/11/2009 16:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)