לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

תשובות לשאלון השבועי


1. מה הגיע קודם? הביצה או התרנגולת?
הביצה.
התרנוגלת הייתה עסוקה בלחצות את הכביש.

2. כשאשר חבריכם אומר לכם שהוא שקרן, הוא משקר או דובר אמת?
למעשה הוא שר.
וכשהוא שר, אין דבר כזה "משקר" או "דובר אמת".
יש רק מכות שהוא חוטף ממני כדי לגרום לו להפסיק לשיר.

3. אתם בדרך-כלל מתחילים לאכול קרמבו מהעוגייה או מהקצפת?
מעטיפת הכסף. הי, זה החלק הכי טעים של הקרמבו!

4. כשאתם סוגרים את המקרר איך יודעים שהאור באמת כבה?
יש לי קיפוד מיוחד שאני שמה שם.
אם יש שם אור- הוא שר "הקונה מטטה".
אם אין אור- הוא שר "קח אותי".
של היהודים, לא של נינט.
בכל זאת, יש לו טעם...

5. כשאתם מדליקים את האור בחדר חשוך - לאן נעלם החושך?
הוא מתחבא מתחת למקרר.
אף אחד אף פעם לא חושב לבדוק מתחת למקרר.

6. אם עכבר קטן הוא עכברון, ומחשב קטן זה מחשבון - איך אומרים סבא קטן? סבון?
לא, אומרים יחזקאל.
נו באמת, לא לימדו אתכם כלום בביה"ס?!

7. מי נותן דואר לדוור?
היונה.
היא מקבלת אותם משליח מיוחד וסודי.

8. מי נותן לדוור שנותן דואר לדוור את הדואר?
החושך.
פעם בכמה זמן הוא יוצא ממתחת למקרר, מתיידד עם היונה, כותב "הצילו" על המכתבים ושולח אותה לדרכה.
היות ואף אחד חוץ ממני לא יודע לקרוא חשוכית, אף אחד לא יודע שהוא מסתתר שם.
אבל אני יודעת.
מדי פעם אני מציקה לו ככה עם מקל, והוא צועק.
אח.. החושך הזה...

9. האם אתם באמת מאמינים שניתן ליצור שעון מתפוחי אדמה?
כן.
אבל זה בספרות של חשוכית.
לכן אף אחד חוץ ממני ומהחושך לא יודעים לקרוא אותו.

10.האם בובספוג יצליח לדעתכם ללמוד לנהוג לפני שהמורה לנהיגה תעבור לאיגוסלביה?
זה תלוי באם הוא ילך עירום או לא.
בואו נגנוב לו את המכנסיים ונבדוק.

11. כלב או חתול?
מה שיש לכם. רק שיהיה על לחם מחיטה מלאה. כל לחם אחר עושה לי לא טוב.

12. yes או hot?
צ'אק נוריס.

**************************

אוקי, אז היה לי קצת משעמם.
אבל זה הזכיר את השאלות המפגרות ששואלים את הבחור ההוא עם המשקפיים. וזה די שיעשע אותי.
אז ראו בזאת הזמנה לשאול את השאלות הכי מפגרות שיש לכם. אם יצטברו ככה שאלות, אני אעשה פוסט תשובות כל כמה זמן.
ולגבי 2- זה הזכיר את הסרט ההוא עם בואי.
הייתם מאמינים שזה השיר הראשון שלו ששמעתי אי פעם?
נכתב על ידי , 22/11/2009 02:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)