לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

מחשבה קטנה מתוך כספת הילדות שלי


כשהייתי קטנה, ראיתי במהלך קניות עם אמא שמפו של חברה מסויימת שהיה רשום עליו בצורה בולטת שיש מבצע כשלהו של "סיכת הזהב".
מסתבר שהם שמו סיכה בתוך כל בקבוק שמפו, וב10 בקבוקים יש סיכות שהן מזהב.
עניין אותי מאוד איך שמו סיכה בפנים, ושכנעתי את אמא שלי לקנות לי את אותו שמפו בטענה ש"זה ריח ממש טוב".

הסיכה הייתה בתוך השמפו עצמו, כך שנאלצתי לחכות בסבלנות עד שהשמפו יגגמר כדי לראות מה זו הסיכה המדוברת.
לא רציתי באופן מיוחד לזכות בסיכת זהב, אבל חשבתי לעצמי שזה יהיה מגניב אם אני איהיה במקרה אחת מה10 המיוחדים.

כל מקלחת שבה חפפתי את הראש הייתי מודדת כמה עוד נשאר לי כדי שהשמפו כבר יגמר.
אני זוכרת את ההתלהבות שכבר נשאר בו כמות מזערית בלתי שמישה, שלקחתי את הבקבוק הכמעט ריק לכיור,
ואחרי כמה מכות קטנות לתחתית הבקבוק משהו נפל לידי.
שטפתי את גוש השמפו שהיה לי ביד, וחיכיתי בשקיקה לגלות מה נמצא מתחת.

...
סגול.
תפוח.
פלסטיק.

סיכה קטנה כזאת. מאלו ששמים לקישוט על צמה דקה, אבל לא הן באמת מחזיקות כלום בשיער.
לא התבאסתי יותר מידי, אבל אני חייבת להודות שטיפה התאכזבתי.
מה שכן, באותה תחרות הייתה גם הגרלה של סופ"ש במלונות ברחבי הארץ, כולל טיפול מסאז' זוגי.
לא חשבתי לרגע שיש לי סיכוי, אבל התקשרתי בכל זאת והשארתי את הקוד שהיה על גב האריזה.

בזה, מסתבר - כן זכיתי.
סופ"ש בהולדיי אין בירושלים, סוויטה זוגית מדהימה שמורכבת משני חדרים, בריכה ענקית, וכמובן טיפול מסאז' (דאז- הראשון שלי).
נסעתי לשם עם אחותי הגדולה ולא יצאנו מהמלון.
פינוק.





קו מנחה בחיי:
~~~~~~~~
החיים די משעשעים לפעמים.
דווקא כשאתה מתאכזב מדבר אחד, אתה מופתע לגלות שאותו דבר הניב לך משהו הרבה יותר מדהים, במקום.

נכתב על ידי , 5/12/2009 18:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)