לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

וידויו של מסמר


כי גם אני חדה, אפורה, עוקצת, נדפקת הרבה, ומצליחה להחזיק הרבה דברים שלא קשורים אחד לשני ביחד:

                                                   

-חוץ מ3 חברים שהם יותר משפחה מחברים- רוב החברים שלי לאחרונה הם אנשים שצעירים ממני.
אולי אני באמת ילדה קטנה.

-למרות שאני בעיקר חולת גראנג', אני אוהבת את מארון 5. תמותו. יש להם סאונד לא רע.

-אני לא באמת נוהגת כמו אישה. רק כשיש עוד מישהו באוטו איתי.

-דיברתי עם לקס (ידיד שלי שמטייל בדרום אמריקה) (לחדשים- שלא תגידו שאני לא מתחשבת בכם) בוידיאו לפני יומיים, והוא הפך להיות מלבן רוסי לשחור ג'יימקאני.
(זה לא וידוי שלי, אבל זה ממש מצחיק אותי. מעכשיו נקרא לו לאקס-מאן.)

-אני באמת, אבל בכנות- לא אוהבת ורוד. סגול, לעומת זאת, מתקבל בברכה. (רמז דק *אהם* רמז דק).

-הייתי באירלנד וסקוטלנד ושתיתי שתיתי שתיתי.
בצבא שירתתי עם טכנאים רוסיים שבפריסת שיחרור שלי (וזה לא כולל את שלושת צידניות הבירות שגם היו שם) דאגו לשכר אותי כהוגן.
היה לי במשך תקופה ארוכה חבר רוסי שהיה אנציקלופדית אלכוהול מהלכת, והיינו שותים המון.
מעולם לא היה לי האנהאובר. (מים, אנשים. As simple as that)

-אני מסוגלת להשתכר באמת גם מ- עייפות, מוזיקת רוק טובה, קפאין (ולעצלנים שאין להם זמן- קפאין*), אנשים שצוחקים מהסיפורים שלי, ותפוז.
(כן. אני מסוגלת להשתכר גם מתפוז. לא כל תפוז, אבל אני עדיין מסוגלת).

-אני אוהבת תפוזים, אבל לא בתוך שוקולד.

-אני אוהבת בצל מטגן- אבל לא סובלת אותו חי.
.
-אני לא צמחונית- אבל אני לא מסוגלת לאכול כנפיים, לשון, דג עם ראש, או פירות ים (וכן, אני מתה על סושי, זה לא סותר)
(אגב- אני הכנתי! ו...כן, אני מפגרת...).

-אני מריחה כרגע ריח של "אוכל מוכן" ובגלל זה התחלתי לכתוב דברים על אוכל.

-פיקולו- חולה עליך.

-נענע- גם עליך. ואני מתחילה להתרגל לורוד. (מה שאני לא עושה בשבילך, תאמיני לי...)

פוסט זה לא ישמיד את עצמו תוך 10 שניות, רק בגלל שזה נדוש.
אבל רוב הסיכויים שאני אשמיד אותו מאוחר יותר.
אם אני אזכור.

חוזרת ללמוד, מחר מבחן.
בהצלחה לי, תודה לכם, ואוף, בא לי לשתות.
הלכתי להכין תה,
מטילדה




*אם הגעתם עד לכוכבית פה למטה- סימן שאתם אוהבים אותי.
ועל כן, אתם מוזמנים לקנות לי את השרשרת הזאת ליום הולדת.
אני רוצה כזאת!

נכתב על ידי , 6/2/2010 16:42   בקטגוריות וידוי, קוזל  
151 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)