לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

קוראים לי מטילדה, מטילדה זה שמי. כמעט ושכחתי- שלום!


אתמול בעודי לומדת בשמחה וששון מול המחשב, שמתי לב למשהו שנראה לי נורמלי לחלוטין, אבל אני בטוחה שלאחרים זה היה מעלה גבה:
צורת הלמדיה שלי.
מצגת על המחשב, דף ממורקר בצד ו...
שתי רגליים על השולחן. בניחותא.
חשבתי לצלם לכם את המוזריות שבדבר, אבל החלטתי למנוע ממך את הזוועה ולשים לכם במקום איור מאולתר:

מטילדה הסטודנטית לומדת


למקרה שתהיתם לדינו של הגלגל החסר בכיסא-
לא מזמן נפל לי הגלגל, ולפני שהספקתי להרכיב אותו גיליתי שהחוסר שלו מאפשר לי להישען אחורה בכייף, בלי ליפול.
מה גם שמאפשר לי את הזווית האופטימלית להניח את שתי הרגלים שלי על השולחן.
מה אני אגיד לכם- תענוג.

כשחושבים על זה, יכול להיות שזווית התחת-רגליים המוזרה שלי נובעת מהרגל מוזר שהיה לי כשהייתי קטנה.
במקום לשבת על התחת לראות טלוויזיה כמו כל ילד נורמלי בן ארבע, אני הייתי רואה הפוך.
מה הכוונה הפוך אתם שואלים? אז במקרה הכנתי מראש איור מאולתר נוסף:

מטילדה בת ה-4 רואה טלוויזיה


רואים? זווית הרגליים-תחת לא השתנתה.
מעניין באיזה גיל גילתי שאפשר לשים התחת על הספה ושאנשים לא הולכים הפוך, על התקרה...

עכשיו, כשחושבים גם על זה, יכול להיות שההפוך הזה בכלל נובע מהרגל עוד יותר מוזר שהיה לי כשהייתי עדיין בגיל זחילה.
הייתי זוחלת הפוך.
כן, כן. משהו בחוטים שבראש הריק שלי השתבש עוד מלידה, ובמקום לזחול קדימה הייתי זוחלת אחורה.
מה הכוונה? איור:
מטילדה התינוקת זוחלת בסלון


זה היה עובד ככה:
הייתי זוחלת אחורה עד שהייתי נכנסת מתחת לדברים (ספה, שולחן, ארון פתוח) או סתם מגיעה לקיר, נתקעת, מסתובבת, וזוחלת אחורה בחזרה.
גיליתי את זה יום אחד כשבאתי לאמא שלי בשאלה של "למה יש לי הרבה תמונות כתינוקת מתחת לספה?"
כן. הייתי ילדה מבדרת.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מטילדה ואמא נוסעות בעיר ושמות לב לעוד מקום שעובר שיפוצים.

אמא:"אה, הרסו את המבנה? מוזר. את זוכרת ששם היה את הבר מצווה של בן דוד שלך?"
*בן דוד של מטילדה די מבוגר ממנה בהרבה*
מטילדה: "לא, לא זוכרת"
אמא:"איך את לא זוכרת?"
מטילדה: "אני אמורה לזכור? הייתי בכלל בבר מצווה שלו?"
אמא: "בטח שהיית!"
מטילדה: "ובת כמה הייתי?"
אמא:"לא זוכרת... "
אחרי כמה שניות של שקט "- אבל אני זוכרת שהייתי צריכה להחליף לך חיתול באמצע הארוחה"
.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סמסטר חדש היום, עוד 3 למניאק.
וכמו בציור השבועי לילד, החבאתי גם פה הפתעה באחד האיורים.
המנויים קיבלו רמז, לא מנויים- תסבלו.
הזוכה המאושר שיגלה אותה ראשון יזכה בספל תה מנענע
או ריקוד בטן אקזוטי מפיקולו.
שבוע מקסים!

קוזל.


נכתב על ידי , 21/2/2010 08:37  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)