לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

אבן נייר ומספרים


פוסט זה ישמיד את עצמו תוך יומיים שלושה, אם לא פחות.
(עריכה: זין. אני פשוט לא אתן לו לקרוא את זה. לא מוחקת פוסטים)

קוזל: לחתוך!
מטילדה: אני יודעת. אבל איך?
קוזל: מה הבעיה? לוקחים מספרים וחותכים. כל כך קשה?
מטילדה: כן, קשה! את לא מבינה. זה לא כל כך פשוט. לא לכל מצב בחיים יש מספריים. וגם אם כן- הן לא תמיד עובדות.
קוזל: את סתם בכיינית. טוב, אז זרקי עליו אבן.
מטילדה: אבל אז אני יוצאת כלבה. אני לא רוצה לצאת כלבה.
קוזל: אז מה עדיף? לעטוף בנייר? כי זה מה שאת עושה עכשיו. עוטפת. יאללה - אודרום מספרים. ומהר.

אני עצמי ואיירין בויכוח סוער. רק שאיירין לא עושה כלום בויכוחים האלו חוץ מלעשות אצבע משולשת.

~~~~~~~

אני לא טובה בלחתוך אנשים מהחיים שלי.
בדר"כ, אני פשוט מפסיקה ליצור קשר, ונותנת למרחק לעשות את שלו.
אבל מה אם הבן אדם רוצה להכיר אותך (מסיבה ממש, אבל ממש לא ברורה בעליל) ולא ממש אכפת לו מזה שפחות או יותר אמרת לו בכל דרך אפשרית "אני לא מעוניינת"?
בסופו של דבר אני מניחה שהוא בלתי מזיק.
ואני שונאת לצאת כלבה.

אמרו לי שאני נחמדה מידי.
שימותו, החראות.

קוזל.

~~~~~~
נ.ב:
אה, איזה קטע.
יש תוכנית תחקיר עכשיו על אורן זריף.
חה.


נכתב על ידי , 1/3/2010 20:46  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)