לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

Unmute


אז יצא לי להכיר מישהו לא מזמן.

הוא זיהה אותי מאחד השיעורים, ואחרי שדיברנו קצת בספריה, הוא ישר צירף אותי לפייסבוק.
לפי משפט הסטטוס האחרון שלו הבנתי שיש לו מוזיקה משלו. אני מניחה שהוא מנגן על גיטרה, על סמך מספר לא מבוטל של תמונות עם גיטרה שיש לו שם.
אז יצא לי לחשוב על משהו-
אם אתם רוצים לפתח שיחה עם מישהו שרק הכרתם- לפתח שיחה על המוזיקה שלו יכול להיות שובר קרח מצוין, אבל זה עלול להיות קצת בעייתי:
מצד אחד, אם המוזיקה טובה- סבבה. הרווחתם.
אבל מצד שני, אם המוזיקה די... אממ... חובבנית, בכיוון הלא טוב של המילה, וזה בן אדם שרק הכרתם, כך שאתם לא מספיק מכירים אותו בשביל להגיד לו את האמת בפנים, אתם די תקועים.
אז אתם עוטים חיוך מובך על הפנים וזורקים משפט 'מייפה אמת' כלשהו סטייל "אחלה... נשמע טוב".
ואז, אם אתם רוצים להמשיך לדבר עם אותו בן אדם, אתם יודעים שבגלל שהוא חושב שאתם התלהבתם מהמוזיקה שלו- הוא ימשיך להשמיע לכם אותה.
ואז הוא אפילו עלול לחשוב שאתם מעוניינים במוזיקה שלו, על אף שאולי בכלל אתם מעוניינים בו, ולא במוזיקה שלו.
ואז אם תתחילו לצאת, מרבית השיחות שלכם בטח יהיו על המוזיקה שלו.
ואז, אם העניינים נעשים יותר רציניים, אתם תצטרכו להעמיד פנים שאתם בן זוג תומך בחלום די מגושם של הצד השני.
ואז-

*קוזל נכנסת לחדר, בועטת בי חזק, ויוצאת בטריקת דלת*



...

אז יצא לי להכיר מישהו לא מזמן.
הוא מנגן על גיטרה.

מטילדה.






נכתב על ידי , 7/3/2010 10:41  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)