לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 40

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

The frog needs your help...


אז אני זקוקה לעזרתכם. בחירתה של סופי זה לא, אני יודעת, אבל קשה לבחור בין תינוקות יצירתיים שלכם. באמת. יש מצב שאני צריכה לספר לכם קודם על מה מדובר, נכון? כן. טוב. אז ככה: קיבלתי שיחת טלפון לפני כמה ימים מבחורה שטיילתי איתה באירלנד. היא סיפרה לי על תחרות צילום של "למטייל"- אירלנד בעיניים הישראליות. בעיקרון יש שם פרס של טיול באירלנד או מצלמה מקצועית (כאשר שאיפת חיי הקטנה הנוכחית היא לקנות לעצמי SLR משלי). אבל זה לא מה שמושך אותי בתחרות. אלא העובדה שאת התמונות הנבחרות הם יציגו בתערוכה בדיזינגוף. לא שאני צלמת מי יודע מה, אבל המחשבה על צילום שלי שיוצג שם די קוסמת לי איכשהו. אז ישבתי משהו כמו יומיים לעבור על מאות התמונות שלי משם, ופה אתם נכנסים לתמונה: להלן 2 אלבומי פיקסה Urban Ireland Natural Ireland אין שם הרבה תמונות, אבל עדיין יותר ממה שאני צריכה. אני צריכה שתכנסו, תעיינו, ותתנו ציון בין 1-5 לתמונות האהובות עליכם. ככה בסוף אני מחשבת ניקוד, ואבחר את ה5 הטובות ביותר בכל אלבום. אז... תודה מראש.
~~~And Now for Something Completely Different~~~

פיקולו טען שאני חנונית. לא בהכרח שללתי, אבל גם לא חשבתי שאני באמת מתאימה להגדרה הזאת. אז אתמול שאלתי את חבריי הפייסבוקאים. ו... זה מה שהיה להם להגיד:




 

ועוד 2 שיחות צ'ט שטענו שכן. פיקולו-צדקת. אתה מוזמן לשמוח לאיד. מטילדה, חנונית עם אופי. ועם גישה לכלורופורם...
נכתב על ידי , 25/12/2009 14:54   בקטגוריות אירלנד, צילום, תחרות, חנונית  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)