לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

The frog needs your help...


אז אני זקוקה לעזרתכם. בחירתה של סופי זה לא, אני יודעת, אבל קשה לבחור בין תינוקות יצירתיים שלכם. באמת. יש מצב שאני צריכה לספר לכם קודם על מה מדובר, נכון? כן. טוב. אז ככה: קיבלתי שיחת טלפון לפני כמה ימים מבחורה שטיילתי איתה באירלנד. היא סיפרה לי על תחרות צילום של "למטייל"- אירלנד בעיניים הישראליות. בעיקרון יש שם פרס של טיול באירלנד או מצלמה מקצועית (כאשר שאיפת חיי הקטנה הנוכחית היא לקנות לעצמי SLR משלי). אבל זה לא מה שמושך אותי בתחרות. אלא העובדה שאת התמונות הנבחרות הם יציגו בתערוכה בדיזינגוף. לא שאני צלמת מי יודע מה, אבל המחשבה על צילום שלי שיוצג שם די קוסמת לי איכשהו. אז ישבתי משהו כמו יומיים לעבור על מאות התמונות שלי משם, ופה אתם נכנסים לתמונה: להלן 2 אלבומי פיקסה Urban Ireland Natural Ireland אין שם הרבה תמונות, אבל עדיין יותר ממה שאני צריכה. אני צריכה שתכנסו, תעיינו, ותתנו ציון בין 1-5 לתמונות האהובות עליכם. ככה בסוף אני מחשבת ניקוד, ואבחר את ה5 הטובות ביותר בכל אלבום. אז... תודה מראש.
~~~And Now for Something Completely Different~~~

פיקולו טען שאני חנונית. לא בהכרח שללתי, אבל גם לא חשבתי שאני באמת מתאימה להגדרה הזאת. אז אתמול שאלתי את חבריי הפייסבוקאים. ו... זה מה שהיה להם להגיד:




 

ועוד 2 שיחות צ'ט שטענו שכן. פיקולו-צדקת. אתה מוזמן לשמוח לאיד. מטילדה, חנונית עם אופי. ועם גישה לכלורופורם...
נכתב על ידי , 25/12/2009 14:54   בקטגוריות אירלנד, צילום, תחרות, חנונית  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חברי הזכריים, סילחו לי- אתם מוזמנים לסבול שניה בשקט:

 

מטידלה היא בן אדם מרחף.

אני מדברת על מטידלה בגוף שלישי, כי אני חושבת שלפתוח פוסט במילה "אני" זה קצת אגוצנטרי.

אבל יש מצב שהמשפט הזה יוצא אגוצנטרי בכל מקרה.

אז בתור בן אדם מרחף, אני לא תמיד שמה לב לפרטים.

זה מתחיל מבן אדם שאומר לי שלום מרחוק ואני בדיוק מזמזמת לי שיר רנדומלי בראש ולא ממש מתחייסת, וזה ממשיך עם העובדה שדברים מאוד בולטים לא מדברים אלי.

יש בזה את היתרון שנעליים ובגדים בחלונות ראווה לא מדברים אלי, ועל כן הארנק שלי מודה לי.

אבל אני סוטה. מהנושא.

 

אז גם גברים שנראים טוב, לא תמיד ימשכו את תשומת ליבי.

שיחה עם גבר, ולו הקטנה ביותר, שמשעשעת אותי, תגרום לי פתאום להסתכל על מי הוא ומה הוא.

אבל גברים שעוברים לידי, בדר"כ לא משנים לי את זווית העין.

כמובן שתמיד יש יוצא מהכלל...


לפני כמה שבועות, או חודשים, יצא לי להבחין בבחור שנראה די טוב (לא ברמה של חתיך או משהו כזה, אלא מישהו שממש נראה כמו הטעם שלי בגברים, שהוא מוזר מאוד, אני מודה).

זה היה על האוטובוס של הבוקר, והיה לידי מושב ריק, ולפני.

בדר"כ אני אוהבת לשבת לבד.

אבל הפעם, כשראיתי אותו עולה לאוטובוס, ושמתי לב שהוא מחפש מקום לשבת, לשניה איכשהו אמרתי לעצמי "בוא אלי פרפר נחמד שב אצלי על כף היד". או משהו כזה.

(תמונות מטיולו של הלקס).

הוא הסתכל, הסתכל, והתיישב.

מושב לפני.

טוב, נו.

אחרי שתי תחנות התיישבה לידי מישהי.

לפי השלום והנשיקה שהוא דפק לה, אני מבינה שהיא החברה שלו.

באסה, תפוס.

 

יום שלישי זה היום מפגש שלי ושל ל'.

ל', לומדת שנה מעלי, ולכן יוצא לנו להפגש רק באוטובוס של יום שלישי בבוקר.

הקו לאוניברסיטה תמיד עמוס עד שמגיעים לתחנה שלה, אבל אני עולה בתחנה המרכזית כך שלי תמיד יש מקום.

ולכן יש את "טקס שמירת המקום" שאני מנסה לעשות כל יום שלישי עד שהיא עולה, ובדר"כ גם מצליחה

(יחד עם מספר לא מבוטל של פרצופים עקומים של אנשים שאני לא מוכנה לתת להם לשבת).

אז היום בבוקר, הטקס מתחיל, תיק בפנים, אני במושב חיצוני, מוכנה ומזומנה להגיף כל פונה שרק מעז להסתכל לכיוון המושב הריק שלידי.

ואז, מיסטר בחורצ'יק עולה לאוטובוס.

לא זיהיתי בהתחלה שמדובר באותו בחור (זיכרון של דג כבר ציינתי?) אבל לכמה שניות עברה לי המחשבה לתת לל' לעמוד, להזיז את התיק, ולהפגין נוכחות של מקום פנוי לבחור.

המחשבה הנאמנה שלי לל' ניצחה, ולו רק בגלל שהיום האוטובוס היה ריק, והוא התיישב במקום פנוי משלו.

אחרי כמה דקות, נזכרתי מי הוא, תוך כדי חיוך מנומס לל'- "תראי. המקום שלך מחכה לך!"


מסתבר, שמר בחורצ'יק, לא סתם היה על האוטובוס הזה לאוני'.

מסתבר, שהוא גם איתי בתרגול.

(אותו מקצוע- 4 קבוצות תרגול קטנות. וכן. הוא נמצא בתרגול שבו אני נמצאת)

אוקי.

שעתיים אחרי התרגול, יוצאת החוצא לקפה, וקולטת אותו יושב בחוץ ומדבר בטלפון.

ממשיכה בשלי לשיעור הבא, ומגלה להפתעתי שהוא נמצא גם בשיעור הזה.

זה כבר טיפה פחות מפתיע, כי זה שיעור עם הרבה סטודנטים.

מה שכן מפתיע, זה שיצא לי לראות אותו, בין כל הקהל.


עכשיו, מטילדה הגיעה למספר מסקנות אפשריות מהמקרה:

1) יש לי סטוקר.

2) אני סטוקרית, ולא ידעתי על כך.

3) אני מדמיינת דברים (ואם זה מה שאני מדמיינת, אני לא מתלוננת. הנוף יפה.)

4) אני חייבת דייט חדש. ודחוף.

5) אני אישה.

הגיע זמן שאני אודה בנושא, אלך לקנות נעליים ב- 500 שקל, אעשה מפגש בנות שבועי אצל מעצב שיער, אתחיל לבשל ואראה סרטים כמו "נ.ב אני אוהב אותך" או "דימדומים" עם טישו צמוד ודלי לריר.


טוב.

תמחקו את 5.

אפילו בציניות זה מפחיד אותי להגיד את זה.




~~~

שיעור שנגמר מוקדם, מחשב פתוח בכיתה, וכמה חבר'ה שחרשו על שירי יוטיוב בהפסקה

התחיל לנו את השיעור אתמול עם השיר הזה.

הכי טוב.



נכתב על ידי , 22/12/2009 12:24   בקטגוריות אישה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום בחול (2)



~שתי ציפורים במכה אחת~

בעצם קצת יותר משתי ציפורים.
הרבה הרבה יותר:

מבית הקברות נסענו לביג, לאכול בנאפיס המפורסם של באר שבע.
כשהסתבכנו שם ואחיות שלי התחילו לריב על כיוונים התפשרנו על המסעדה הראשונה שהייתה לידנו- שהייתה במקרה ספגטים.
זה מוזר שעד עכשיו לא יצא לי אפילו מנה אחת של פסטה שאהבתי ברשת הזאת, אבל אני חייבת לציין שהמרק בטטה שלהם משובח.
בזמן דיסקוסי הארוחה החלטנו שאם אנחנו כבר בבאר שבע- נהרוג כמה ציפורים במכה אחת ונקפוץ לבקר גם את בן דוד שלי והילד החדש שלו, שלי עדיין לא יצא לראות.
שיחת טלפון, קינוח, חשבון וחיוך תודה למלצרית אחרי זה, ובחוץ כבר נזכרתי בעוד אחת מהסיבות שאני אוהבת את באר שבע:

פעם- פעמיים בשנה ככה, יש תופעה שאני לא יודעת מה היא בדיוק, אבל מלא מלא ציפורים מכסות את השמיים במעין כיפה ענקית שנראת כמו נחיל דבורים, והן חגות בהמולה מטורפת מעל.
אני זוכרת שבצבא, הייתי מהופנתת לתופעה הזאת.
ועכשיו, אחיות שלי ואמא שלי נתקלו בזה לראשונה.
עמדנו בחניון, מתעלמות מהעובדה שבן דוד שלי מחכה, ופשוט בהינו בהתלהבות במתרחש.
ניסיתי לצלם קצת, אבל זו הייתה שקיעה והיה קצת חשוך מדי.
צילתי סרטון קטן, אבל אחרי שהעלתי אותו ליוטיוב מצאתי שמישהו צילם את זה בצורה הרבה יותר טובה.
אז- אתם מוזמנים לראות.
תקשיבו- זה מדהים.
כבר אמרתי שאני אוהבת את באר שבע?




~ברז דולף לא מתקנים. מחליפים.~
באיחור אופנתי הגענו לבן דוד שלי, ומה אני אגיד לכם- הבן שלו פשוט פשוש.
ואני אומרת את זה באובייקטביות יתרה, כן?
משם הצלחתי לשכנע את אחד מהחברים הבאר שבעיים שלי לאסוף אותי, ונפרדתי לשלום מהמישפוחה.
יאללה לפאב.

כן, טוב. בבאר שבע, כמו שבבאר שבע, בשש בערב הפאב עדיין לא מראה סימני פתיחה אפילו.
אז חתכנו משם לבית קפה של חבר צבא אחר שלנו, והוורקהוליק הזה כמובן היה שם, כך שאפילו יצא לנו לספח עוד חבר למפגש.
חברה שלי, שיחסית די קרובה אלי יותר מכל השאר, דפקה לנו ברז בלי שום סיבה הגיונית.
קצת עצבן אותי, כי מבין כולם- דווקא אותה הכי רציתי לראות.
אבל, הי.
אני מניחה שעכשיו היא חייבת לי ביקור במרכז, אה?


~שם, כשיש לך רמזור אדום ישר, אתה עדיין יכול לפנות ימינה~
אחד החברים הבאר שבעים שלי חי בארה"ב, בגלל לימודים.
במקרה לפני כמה ימים הוא הגיע לארץ לחופשת סמסטר, כך שיצא לי לראות אותו גם באותו מפגש.
הוא גם זה שבא לאסוף אותי.
עכשיו, כנראה שעבר מספיק זמן מאז הצבא, ומאז שדיברתי איתו פנים מול פנים, אבל שכחתי כנראה עם מי יש לי עסק פה:
הבן אדם משפריץ ציניות צרופה לכל עבר ממש כמו... טוב, אממ כמו זה.
העיניים שלי דמעו מרוב צחוק, יחד עם זאת אני לא זוכרת מתי פעם אחרונה מישהו עצבן/ הציק לי ככה.
אין עליו.
במהלך הנסיעה דיברנו על הבדלי ישראל וארה"ב.
וכמובן, שהוא קיטר על השיטה המפגרת שלנו לרימזור צומת, ועל החוכמה של זה בארה"ב.
כמובן שאחרי זה בא ה'סעמק' הישראלי שלו, והרגשתי את הישראלי שבו בועט בין כל דיבורי האמריקה שלו.
כי לקלל 'סעמק' בחו"ל, זה... זה פשוט לא אותה דבר.
תאמינו לי, בסופו של יום , אין כמו בארץ.
טוב, וגם אין כמו באירלנד.
אני רוצה שוב לאירלנד!
סעמק...


~רכבת לילה לקהיר~
תשע בערב, רכבת אחרונה לתל אביב, שניה לפני שאני נתקעת ללילה בעיר הזרזירים והחולות הזאת, נכנסתי לתחנת הרכבת השוממת, כשאני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שעשיתי את הנסיעה הרכבתית הזאת הבייתה.
ההבדל בלהקיש "סטודנט" לעומת להקיש "חייל" במכונת הכרטיסים חייב אותי להיפרד מעוד 24 ש"ח, ונכנסתי לאחד הקרונות הראשונים, כשאני מתמקמת במקום האסטרטגי הקבוע שלי, או לפחות מה שהיה המקום האסטרטגי הקבוע שלי פעם, כשהייתי עושה את הנסיעות האלו חזרה בעומסים של ימי חמישי בצהריים.

ההרגשה עכשיו יותר מתמיד היא ממש כמו חזרה מחו"ל.
כן, חו"ל- זה עם הגרשיים.
אולי זה לא היה טיול שבוא יצאתי מהארץ, אבל זה בהחלט היה יום מחוץ לתודעה מסויימת שלי.
וגם, גיליתי שבבית קפה של הידיד צבא ההוא שלי יודעים להכין איירש קופי מעולה.
דבר שלא נתקלתי בו מאז אירלנד, אז... כבוד.
עוד סיבה לחוזר לבאר שבע.
מתישהו.

כנראה שנה הבאה.

~~~~~


עכשיו- בהרמת יד מסודרת:
מי פה באמת עלה על זה שמייקל סטייפ לא שר כאן בפזמון על ג'מייקה?


נכתב על ידי , 18/12/2009 13:20   בקטגוריות ציפורים, באר שבע, רכבת, ג'מייקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

18,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)